Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Niels Kristian Larsen

Niels Kristian Larsen
bruger siden
16-06-2011

20-05-2012 kl. 12:49

Kig på en Peugeot 307 stationcar - her er 3 seperate bagsæder og plads til en barnevogn.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

20-05-2012 kl. 15:10

Jeg har haft en Octavia 2004 og den kan jeg ikke anbefale pladsmæssigt.

Godt nok har den et stort bagagerum, men der er ikke noget plads inde i kabinen.

Slet ikke med 2 autostole, jeg ville kigge efter en MPV model hvis jeg var jer, det er et langt bedre valg end en st car.

Profil slettet

Profil slettet

20-05-2012 kl. 18:39

Hvor langt køre du årligt ?

Over 25.000 km = Diesel

Under 25.000 km = Benzin.

Omkring 115 HK skal bilen have, det er fornuftigt med hensyn til økonomi og den gør det fint i hverdagen.

Profil slettet

Profil slettet

20-05-2012 kl. 19:02

mads Andersen skrev:
Hvor langt køre du årligt ?

Over 25.000 km = Diesel

Under 25.000 km = Benzin.

Omkring 115 HK skal bilen have, det er fornuftigt med hensyn til økonomi og den gør det fint i hverdagen.

Og lige for at tilføje: Længere ture over ca 30-35 km. Så hvis det er over 25k om året med småture er diesel no go, men hvis i kun kører få langture om året, under 25k, kan i overveje diesel.

Profil slettet

Profil slettet

20-05-2012 kl. 21:47

Det er præcies lige der den går gal. Før i tiden sagde man 20.000 km årligt, men det er steget til 25.000 km på grund af højere afgifter mv.

Så det er ret vigtigt at i finder ud af hvor meget i kører årligt og jeres kørselsmønster.

Profil slettet

Profil slettet

21-05-2012 kl. 07:17

Med over 25000 km vil en bil der har rundet 200.000k have næsten en halv million km på klokken ved salg, og det skader gensalgsværdien. Desuden er karosse, motor, gearkasse, bøsninger osv slidt, så sørg for at alle væsentlige sliddele er skiftet. Ellers kan det nemt blive en dyr fornøjelse.

T i

T i
bruger siden
17-06-2006

22-05-2012 kl. 22:47

Hvis økonomien er meget vigtig ville jeg nu kigge en gang til på den Fabia combi. Den kan udmærket rumme to børn og barnevogn (forstår ikke helt det med at bagagerummet er for kort)
Der kan udmærket være en stor barnevogn i combi bagagerummet, stellet står sammenfoldet på tværs, med kassen ovenpå?
Alternativt kan man jo få barnevogne der er ekstra kompakte.

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

23-05-2012 kl. 08:29

Til CS med rød trøje, og "support Bilbasen"
Hvor er det ærgeligt at et ellers godt forum, spammes med jeres tåbelige indlæg, kan i ikke gå et andet sted hen ?

Profil slettet

Profil slettet

23-05-2012 kl. 09:04

H P skrev:
Til CS med rød trøje, og "support Bilbasen"
Hvor er det ærgeligt at et ellers godt forum, spammes med jeres tåbelige indlæg, kan i ikke gå et andet sted hen ?

Jeg anmeldte både den falske BilBase bruger og trollen der har hugget mit navn, men BilBasen har valgt kun at slette deres eget navn. Jeg fik dette meget flabet svar tilbage fra dem:

Der er forskel på at angive initialer fra et navn/to tilfældige bogstaver og så at misbruge VORES firmanavn.

Derfor vil disse indlæg naturligvis blive slettet.

Så regn ikke med de gør noget ved problemet - de er total ligeglade, lige indtil det rammer dem selv. Mage til inkompetence skal man lede længe efter....