Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
13-05-2012 kl. 21:38
Fuldstændig enig med hdi hdi. Men umiddelbart vil jeg mene at Getz'en er den mest driftssikre. Og hvad mener du med en rimelig motorstørrelse? Der er ikke just nogen af de to du opstiller der er raketter, så mener du godt bundtræk, 0-100, eller...?
Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005
14-05-2012 kl. 14:30
Getzen er en god bil min grandkusine har en der hvis er 2006 (den faceliftede) jeg ved dog ikke hvad den har kørt men det er ikke serlig meget da den mest har kørt korte ture som konebil
kan en Kia Rio være en mulighed? http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/kia/rio/14-ex/1131787 en noget overset bil denne her har aircondition jeg kender ikke ret meget til en Kia Rio men jeg tror den er meget driftsikker
HUSK dog altid at
der skal være fuld servicebog eller næsten fuld servicebog - der skal står service ok i anoncen
ingen røg/dyr
bilen SKAL være undervognsbehandlet få evt en undervognsbehandling med i prisen efter i har set bilen på lift KRÆV AT SE BILEN PÅ LIFT
evt få ejere spørg om dette
til sidst et godt råd køb et P Watch med dette er en elektronisk p skive der stiller automatisk efter førstkommende kvarter jeg har været yderst tilfreds med P Watch i to biler nu det vil jeg helt klart anbefale i køber med det koster omkring 500 kr
kan en Kia Rio være en mulighed? http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/kia/rio/14-ex/1131787 en noget overset bil denne her har aircondition jeg kender ikke ret meget til en Kia Rio men jeg tror den er meget driftsikker
HUSK dog altid at
der skal være fuld servicebog eller næsten fuld servicebog - der skal står service ok i anoncen
ingen røg/dyr
bilen SKAL være undervognsbehandlet få evt en undervognsbehandling med i prisen efter i har set bilen på lift KRÆV AT SE BILEN PÅ LIFT
evt få ejere spørg om dette
til sidst et godt råd køb et P Watch med dette er en elektronisk p skive der stiller automatisk efter førstkommende kvarter jeg har været yderst tilfreds med P Watch i to biler nu det vil jeg helt klart anbefale i køber med det koster omkring 500 kr