Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

29-04-2012 kl. 21:53

Nu nævner du ikke hvad dit kørselsbehov er, og om det skal være diesel eller benzin. Ingen af dem du nævner er kendt for at have problemer, eller kendt for at ruste.

Så der er det nok lidt hip som hap hvad i vælger - så længe i kan lide bilen. Dog ville jeg ikke vælge Octavia med 2,0 TDI, da den kan være meget dyr i rep.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

30-04-2012 kl. 12:29

hvad er jeres budget?

Profil slettet

Profil slettet

30-04-2012 kl. 17:43

Jørgen Nielsen skrev:
det var før 1992 93 toyota rustede. De ruster faktisk mindre end de fleste bilmærker
nu. avensis ruster slet ikke....

Vil det sige at hvis man efterlod en Avensis i Stillehavet, så ville den aldrig ruste?

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

01-05-2012 kl. 00:35

2000-2003 (1 generation facelift) og jeg ved ikke hvor lang tid det tog for Toyota at få løst problemet i anden generation Avensis men jeg ved at mine forældres 1,8 VVT-I fra 2006 (den faceliftede 07 model) der var oliespildsproblemet løst

Profil slettet

Profil slettet

01-05-2012 kl. 07:32

Henrik Rosendal skrev:
Tak for de gode svar. Vores budget er 100-150k. Spørgsmålet er, om man med sindsro kan købe en Octavia, der ikke har været behandlet?

Jeg ville ikke være bekymret for at købe en så ny Octavia der ikke er behandlet. Du kan evt selv give den en behandling. Hos VAG er det specielt VW, især Passat 3C og Touran der døjer meget med rust, men så vidt jeg ved døjer Skoda ikke længere med det samme. Men gå alligevel nøje efter for stenslag, ridser osv, der kan udvikle sig til rust.