Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
29-04-2012 kl. 10:39
Men det er selvfølgelig smag og behag, så hvis du absolut vil have en VAG, ville jeg gå efter enten Skoda's eller Seat's udgaver af UP!, da de er noget billigere. Bemærk også den lange leveringstid. Er leverigstiden ligegyldig, kunne du også prøve den nye Picanto, der er den bedste i klassen.
Profil slettet
29-04-2012 kl. 12:05
Profil slettet
29-04-2012 kl. 18:56
Michael Madsen skrev:
Jeg tror ikke det er fordi at sælgerne er bedre til at sælge, jeg tror bare dem der vælger Up ikke er så fokuseret i pris, ellers ville man jo bare vælge en af trillingerne i skrabet udgave. Forøvrigt kan Mii fås fra 79900 og for ca. 20.000 kr. får rigtig meget ekstraudstyr, eller en 75 hk. motor til 89900 og kun 5000 får aircon, så det er en noget billigere pris end UP.
Har selv lige haft en Seat Ibiza, Seat er lige så god kvalitet som VW, ville absolut ikke være bange for at købe Mii.
Nu er Seat og VW jo også bygget på samme platform, så det er samme kvalitet hele vejen igennem. Men kvaliteten er den samme for alle micro-bilerne.
Du kan evt smide 10k oveni og få den meget fine Spark LS med aircon, tågelygter, 4x døre med elruder, elspejle med varme, sædevarme og ratbetjent cd/radio med USB og aux. Super bil til pengene efter min mening, og har mange af de ting som standard, som kun den dyreste Up! har.
Dette indlæg blev 29-04-2012 18:57 redigeret af dets forfatter.
Gert Wolf
bruger siden
24-07-2004
Profil slettet