Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

27-04-2012 kl. 19:40

40.000 km om året vil kunne betyde at diesel er en mulighed for dig at vælge. Kig evt på den nye Ibiza med 1,6 tdi, eller en Polo 1,6 tdi. Små, forholdsvis billige, biler, som er meget mere komfortable at køre i, end en Up!, Spark osv.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

27-04-2012 kl. 21:29

Jesper.

Kia Ceed og Hyundai i30 er bestemt også ganske behagelige biler at køre i. Tag ud og prøv dem.

Alternativt kunne en Ford FOcus st.car måske være noget for dig. Behagelig og velkørende bil.

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

30-04-2012 kl. 12:42

prøv at kigge på en demo udgave af Toyota Auris HSD (Hybrid Synergi Drive) hvis du har en hybridbil i tankerne? http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/toyota/auris/18-hsd/1115579 jeg har på fornemmelsen at det er samme system som sidder i Priusen og det er altså pålideligt ellers vent på den nye Yaris Hybrid der får premiære lige efter sommerferien der kan kun monteres træk til cykelholder på en hybridbil

jeg vil give dig et godt råd køb et såkaldt P Watch med dette er en elektronisk p skive og er billigt ekstraudstyr jeg kan ikke rigtig sige hvad P Watch koster mere da der er mange at vælge i mellem prøv at få dette med i prisen jeg har været særdeles tilfreds med at have P Watch i 2 biler nujeg kan ikke undvære det

få også en undervognsbehandling med i prisen

Profil slettet

Profil slettet

30-04-2012 kl. 13:15

Christian Hansen skrev:
prøv at kigge på en demo udgave af Toyota Auris HSD (Hybrid Synergi Drive) hvis du har en hybridbil i tankerne? http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/toyota/auris/18-hsd/1115579 jeg har på fornemmelsen at det er samme system som sidder i Priusen og det er altså pålideligt ellers vent på den nye Yaris Hybrid der får premiære lige efter sommerferien der kan kun monteres træk til cykelholder på en hybridbil

jeg vil give dig et godt råd køb et såkaldt P Watch med dette er en elektronisk p skive og er billigt ekstraudstyr jeg kan ikke rigtig sige hvad P Watch koster mere da der er mange at vælge i mellem prøv at få dette med i prisen jeg har været særdeles tilfreds med at have P Watch i 2 biler nujeg kan ikke undvære det

få også en undervognsbehandling med i prisen

Pålideligt og så fungerer det bare. Men tanken om at selve produktionen af batterierne i bilen forurener meget mere end en almindelig benzinsluger udlukker i hele sin levetid, ødelægger lidt det ellers fine image ved en hybrid.

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

30-04-2012 kl. 19:07

C S skrev:
Pålideligt og så fungerer det bare. Men tanken om at selve produktionen af batterierne i bilen forurener meget mere end en almindelig benzinsluger udlukker i hele sin levetid, ødelægger lidt det ellers fine image ved en hybrid.

jeg er ikke så meget inde i det men hybrid teknologien er altså bedre udviklet end i den første Prius

Profil slettet

Profil slettet

30-04-2012 kl. 20:27

JG B skrev:
det kan godt være men det bliver battarierne ikk mere miljøvenlige af....

Det er nok ikke alle der lige tænker over det faktum, at stofferne bliver udvundet i miner i Canada på umiljøvenlige måder, sejlet med skib til Japan, hvor stofferne raffineres og laves til batterier og sviner utroligt meget. Så går der altså noget luft af ballonen når hybrid-folkene belærer om deres hybrid