Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Morten KD
bruger siden
05-12-2005
08-04-2012 kl. 19:08
Kan jeg godt forstå, den motor er lige i øjet til den bil.
Hvis du kan leve med det relativt høje støjniveau i kabinen og at bilen/kabinen er rimelig smal, er det bare at få skrevet under ;-)
Hvis du kan leve med det relativt høje støjniveau i kabinen og at bilen/kabinen er rimelig smal, er det bare at få skrevet under ;-)
Profil slettet
08-04-2012 kl. 19:46
Det er en fin lille motor, og bilen er generelt bygget rigtigt godt. Nu ved jeg ikke om det er problemer med 1,2 TSI motoren, men i Tyskland skulle der vidst være ret store problemer med 1,4 TSI motoren.
Men det skulle ikke være noget problem at beholde den i 6-8 år, byggekvaliteten er som sagt rigtig god, og det meget konservative/kedelige design gør at den stadig er pæn til den tid. Og da det jo er en VAG gør, at du har masser af muligheder for at montere udstyr senere, hvis du skulle gå hen og få lyst til at opgradere noget. Så det er bare med at få skrevet under ;-)
Men det skulle ikke være noget problem at beholde den i 6-8 år, byggekvaliteten er som sagt rigtig god, og det meget konservative/kedelige design gør at den stadig er pæn til den tid. Og da det jo er en VAG gør, at du har masser af muligheder for at montere udstyr senere, hvis du skulle gå hen og få lyst til at opgradere noget. Så det er bare med at få skrevet under ;-)
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
08-04-2012 kl. 23:54
Rent teknisk og økomisk er der vist ikke meget negativt at sige. Praktisk lille bil, med superfin motor.
Dog ville jeg vælge Seat Ibiza i stedet for, da jeg synes den er pænere. Men det er jo smag og behag.
Men den Fabia er et fint og fornuftigt valg.
Dog ville jeg vælge Seat Ibiza i stedet for, da jeg synes den er pænere. Men det er jo smag og behag.
Men den Fabia er et fint og fornuftigt valg.