Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

31-03-2012 kl. 00:31

Helt klart en benzin'er, og jeg hælder mest til Fabia. Der vil i kunne få den nyeste bil med færrest km på klokken, og mulighed for at eftermontere masser af udstyr. Nok er Toyota et driftsikkert mærke, men slet ikke så gode som de var i 90'erne. Så selvom Corolla'en er en noget lækrere og velkørende bil, så vægter jeg nyere bil og færrere km højere, da de oftest er ensbetydende med lavere driftsomkostninger.

PS: en diesel vil sode til med de få km og korte ture, da den er meget lang tid om at blive driftsvarn. I skal op på 25000-30000 om året, og lange ture, før diesel kan svare sig.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

31-03-2012 kl. 22:16

Hvad angår interiøret i de 2 biler, så kan jeg iikke lige se hvad det spændende
er ved fabiaen, i forhold til toyotaen ?

Lidt for meget spræl i farverne på sæderne i fabiaen. Jeg synes det får den
til at se lidt billig ud. Det udvendige design synes jeg dog er pænt på begge biler.

Og prisen betyder vel også lidt? Toyota Bliver aldrig billigt, og jeg kunne også have
fået en nyere fabia med færre km, end det jeg fik, da jeg valgte corollaen.

Men jeg er nu glad for mit valg..

Profil slettet

Profil slettet

01-04-2012 kl. 07:45

hdi hdi skrev:
Du kunne sikkert også havde fået en endnu nyere C1 eller Picanto.....Jeg håber du forstår min pointe ...:)

Ikke helt? :)

Profil slettet

Profil slettet

01-04-2012 kl. 14:08

hdi hdi skrev:
Corolla er en klasse over Fabiaen og derfor er det ikke ualmindelig at den er dyrere...Hvis vi skal sammenligne bilernes pris, så skal vi holde os til samme klasse..Corolla/ Auris vs Octavia, eller Fabia vs Yaris... Startprisen for Yaris er 124999 Fabia 119000, så 5k forskæl i alt. Den biligste Auris koster 198000 og Octaviaen 209000... Så din Corolla var kun dyrere Fabiaen pga den hører til en større bilklasse....

Nåhh på den måde. Ja det self rigtigt :)