Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

29-03-2012 kl. 19:07

Glem smart og Spark hvis du spørger mig.

Du skal heller ikke være betænkelig ved at købe en Aygo som lige er kommet med ny facelift, ja den er 7 år gammel men der findes ikke belæg for at den skulle køre eller være dårligere end de nyere micro biler.

Som fordel er den jo gennemprøvet og alle fejl er rettet med de seneste facelift og du får en næsten 100 % fejlfri bil.

Jeg ville undgå Diesel i micro klassen, de er for dyrer i forhold til benzinudgaven, du tjener aldrig merprisen hjem igen.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

29-03-2012 kl. 19:57

Spark er klart en af mine favoritter i klassen mht design, komfort og udstyr, men den nye Twingo diesel er et fund til prisen - helt klart noget st overveje

Profil slettet

Profil slettet

29-03-2012 kl. 21:03

Nu rammer du et lid ømt punkt: VW's kvalitet er ikke bedre end andre i klassen, bløde materialer udstråler dog kvalitet, men derfor behøver det ikke være det. Men du har ret i at den vil holde prisen godt, da mærket trækker prisen op. Selvom jeg er kæmpe VAG-fan, så syntes jeg dog ikke UP! Er bedre end de andre i klassen, og utroligt hypet..

Profil slettet

Profil slettet

29-03-2012 kl. 21:03

hej køb VW up eller skoda citigo.BASTA

Dette indlæg blev 29-03-2012 21:03 redigeret af dets forfatter.

Rasmus Hein Hansen

Rasmus Hein Hansen
bruger siden
23-02-2012

29-03-2012 kl. 23:08

købe en vw up!

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

30-03-2012 kl. 10:41

Hej Ketil.

Du skal klart undersøge vedr. et godt forsikringstilbud.
Forskellen på 3000 kr og 17000 kr i forsikring bliver jo en kæmpe del af dine bilomkostninger.
Jeg kan ikke huske, hvem der har gode forsikringstilbud for tiden, men de fleste fabrikater har et eller andet tilbud.

Jeg ville tjekke følgende biler:
- Picanto, pga den gode garanti.
- Ka, pga de gode køreegenskaber.
- Up, pga de gode anmeldelser generelt.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

30-03-2012 kl. 13:04

Mener ved køb af Vw UP kan man erhverve sig forsikring til omkring 3600,- men tjek det og om alderen har noget at sige på prisen.

Profil slettet

Profil slettet

31-03-2012 kl. 09:52

Jeg har kørt KBH-Jylland tur / retur i en Aygo og jeg sad ganske godt i sæderne, jeg har altid synes at man sad rigtig godt i de sæder, langt bedre end i den Skoda Octavia vi have bagefter.

Sæderne er lidt bænk agtige i en Aygo, men hvis man sidder godt hvad er problemet så ? Man kan jo også godt sidde godt på en spisestol ;-)

Men sæderne i de dyrer biler er naturligvis bedre, men at sige at sæderne i en micro bil kun rækker til byturer er direkte forkert.