Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

28-03-2012 kl. 22:33

Du skal bare vide at visse biler, især dem med efternavn(GTi, GT, GSi et cetera), er hundedyre i forsikring og i høj grad når man er 18 og har et Y-kromosom.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

28-03-2012 kl. 23:07

Enig med Nick, drop det snyd med forsikringen, bid i det sure æble, og køb en bil med lille motor, optjen anciennitet, og køb en ordentlig bil senere :-) Men en Corolla E10 med 1,3 motor kunne være et bud i samme klasse.
De biler du nævner vil sikkert også være skamkørt af Brian'er

Dette indlæg blev 28-03-2012 23:09 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

29-03-2012 kl. 12:01

Rust, rust og mere rust. Det døjede mine Alfa'er med allerede efter kort tid, selvom de var købt nye.

Profil slettet

Profil slettet

29-03-2012 kl. 12:19

Til den pris vil det være forventeligt at der er skønshedsfejl på biler, så bare der ikke er for meget rust, og ikke i bærende dele. En Golf 2 er som en Corolla E10, Starlet og Polo, de rene evighedsmaskiner, hvis de bare får olie og vand.

Niels Kristian Larsen

Niels Kristian Larsen
bruger siden
16-06-2011

29-03-2012 kl. 12:26

Billig i indkøb, billig i forsikring og ikke kørt ret meget

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/fiat/punto/12-sx/1103165

Profil slettet

Profil slettet

29-03-2012 kl. 14:40

Du kan nemt finde fornuftige eksemplarer, hvis du ser efter nogle med få km-tal og masser af nye dele. Det er også med at afstemme med sig selv hvad man kan få for pengene, og for 35.000 kan man ikke forvente en bil i perfekt stand, eller lige finde drømmebilen. Det kommer senere i livet ;-)

Profil slettet

Profil slettet

29-03-2012 kl. 20:35

En del skader i starten? Den har jeg godt nok aldrig hørt før, medmindre du kører dørtræk, leger Brian og tror man er erfaren og kan det hele. Så vil jeg ikke tro der kommer nogle skader, det er hvertfald første gang jeg hører den ;-)

Profil slettet

Profil slettet

29-03-2012 kl. 20:44

Derfor behøver du jo ikke gøre det ;-)