Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
28-03-2012 kl. 10:42
Hvad er jeres budget ? da der hurtigt er 100.000 kr at spare på at vælge eks. en Renault Grand Scenic, den vil opfylde alle jeres behov og den vil jeg da anbefale at i tager ud og prøvekøre.
Profil slettet
28-03-2012 kl. 10:54
prøv at lave en søgning her på siden og sæt prisen til 180.000 kr.
Søg på S-max og renault og se den meget store forskel der er i km,pris,stand.
En s-max er lækker og køre godt, men kan jeg spare 100.000 kr eller få en bil som har kørt meget mindre og har mere udstyr osv. så kan jeg godt se bort fra at den er lidt mindre lækker.
Søg på S-max og renault og se den meget store forskel der er i km,pris,stand.
En s-max er lækker og køre godt, men kan jeg spare 100.000 kr eller få en bil som har kørt meget mindre og har mere udstyr osv. så kan jeg godt se bort fra at den er lidt mindre lækker.
Dette indlæg blev 28-03-2012 10:55 redigeret af dets forfatter.
Profil slettet
28-03-2012 kl. 18:33
Ford er ikke lig med super god kvalitet, det er der desværre kun meget få biler der er, eks. Audi og BMW. Franske, tyske, svenske biler er alle gode biler idag.
Kvaliteten inden i er bedre i Forden, men du betaler også får det.
Profil slettet
28-03-2012 kl. 20:02
mads Andersen skrev:
Ford er ikke lig med super god kvalitet, det er der desværre kun meget få biler der er, eks. Audi og BMW. Franske, tyske, svenske biler er alle gode biler idag.
Audi har samme kvalitet som VW og Skoda, så kvaliteten er ikke bedre end dem. Men du har helt ret i at alle biler er gode i dag, og der findes ikke deciderede dårlige biler, som for fx 20 år siden. Med undtagelse af den Lada Niva fra 2011 jeg kørte under min ferie i Rusland sidste år ;-)
Profil slettet
28-03-2012 kl. 21:37
Jeg vil nu mene at Audi er en del bedre end de andre modeller den deler platform og komponenter med. Det viser flere tests også.
Der findes rigtig mange biler som vi ikke kender i Europa, vidste du at Golf 1 fra 1970 stadig blev produceret i Afrika frem til 2009 eller 2010, det er skræmmende ikke ?
Der findes rigtig mange biler som vi ikke kender i Europa, vidste du at Golf 1 fra 1970 stadig blev produceret i Afrika frem til 2009 eller 2010, det er skræmmende ikke ?