Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

21-03-2012 kl. 19:50

Benzin er helt klart et must.I kunne evt. kigge efter den nye Picanto, Hyundai i10, Spark eller vente til den lille ny Fiat Panda kommer. Det er alle billige biler, der kører behageligt, og så fås de alle med det udstyr du gerne vil have, til en billig pris. De kører tilmed også langt på landevej og motorvej, hvis du holder den på maks 110.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

21-03-2012 kl. 20:15

Hvis du ikke rigtig kan vente på bilen, så er Picanto nok ikke den rigtige vej at gå, da der skulle være rigtig lang ventetid på bilen :-) Men en Corsa er helt klart også et rigtigt godt bud, specielt med det tilbud de kører lige nu, hvor man i modellen "Enjoy Edition" bl.a. får varme i sæder, hvor aircon dog skal tilkøbes for knap 10.000. Pris fra 126.500 uden aircon. Det er selvfølgelig en noget størrere bil, og den kører da også bedre end mikrobilerne :-)

Link til pris og udstyr:
http://www.opel.dk/koretojer/opel-program/personbiler/corsa-5-dors/modeller/tilgangelige-modeller.html

Profil slettet

Profil slettet

21-03-2012 kl. 20:27

Der er selvfølgelig lang vej, men når det er en bil du vil have i mange år, muligvis indtil den dør, så hellere gøre det ordentligt fra start, og få noget udstyr så bilen stadig er behagelig om 5-10 år :) Og jeg er overbevidst om at nye biler, specielt de koreanske, holder meget bedre end din gamle Kalos :-)

Profil slettet

Profil slettet

21-03-2012 kl. 20:45

Det er en 3-dørs, uden radio, splitbagsæde, sædevarme, aircon osv. Men for 10k mere mener jeg at man får varme i sæder, radio, aircon osv med, gennem noget tilbud de kører med nu. Men du må ud og prøve alle bilerne, og se om du finder dig bedre bag rattet i en Spark, Picanto, Corsa osv. Personligt ville jeg vælge Corsa'en, da den er noget mere stabil på motorvejen, og er den smule større