Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
20-03-2012 kl. 13:09
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
20-03-2012 kl. 13:40
Men om den er en fortjent vinder, ved jeg nu ikke rigtigt, om jeg er enig i.
Jeg stemte ihvertfald ikke selv på den. Men jeg må indrømme, at jeg ikke havde opdaget, at den pludselig var kommet så langt ned i pris.
Det er nu uden tvivl et godt køb til prisen.
Jeg vil dog stadig mene, at Mondeo's imponerende rummelighed, gode køreegenskaber og meget lave brugtpriser gør den til et minium lige så godt brugtkøb som Honda'en.
Men i mine øjne er det klart, at slaget skulle stå mellem de to.
Avensis er for dyr. Lige så dyr som Honda'en, uden dog at slå den på nogen områder. Den taber dog klart til Honda på køreegenskaber og design.
Swift er en fin lille bil. Dog synes jeg, at den er for dyr som brugt sammenlignet med en helt ny bil. Det er dog ikke Swift's skyld. Den er blot kommet i klemme i den generelle prisnedsættelse blandt nye småbiler.
Profil slettet
20-03-2012 kl. 14:19
Kristian J skrev:
Kedelig?! Nævn en bil i firmabilsklassen, der ser mindre kedelig ud.
Enig, jeg vil da mene at Honda'en skiller sig lidt ud fra de evigt kedelige Passat'er, Avensis' er og Audi'er.
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
20-03-2012 kl. 15:09
Men kan bestemt godt se noget fornuft i at Accord blev nr 1. Det er da en pæn og lækker bil, der kører godt. Og man får meget bil for pengene.
Men der hvor jeg mener at Mondeo er bedre end Accord, er at pladsen er markant bedre i Mondeo, uden at gå på kompromis med køreegenskaberne.