Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
05-03-2012 kl. 15:58
Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005
Profil slettet
06-03-2012 kl. 12:04
>>suk<<
Dette indlæg blev 06-03-2012 12:05 redigeret af dets forfatter.
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
07-03-2012 kl. 05:39
Hilsen lars
Profil slettet
18-07-2013 kl. 22:16
bjørn bøgh bentsen bentsen
bruger siden
23-11-2006
skrev:
Tak for alle jeres svar.. Det har hjulpet mig meget..! Jeg er Bjørn Bentsen. Og ikke nogen anden mærkelig person som ikke ved noget om biler.... Er ansat hos FTZ .!
Ahr, så kan jeg bedre forstå hvorfor du er så glad for VW - de holder jeres forretning kørende.....
Thomas Dahl
bruger siden
06-01-2004
18-07-2013 kl. 22:22
Hvis det er niveauet hos FTZ tror jeg at jeg holder mig til det mere seriøse firma T Hansen...
;-)
Profil slettet
19-07-2013 kl. 10:44
bjørn bøgh bentsen bentsen
bruger siden
23-11-2006
skrev:
står du og ville købe fransk bil må det ikke være citro..så heller en peog..
en citroen motor en go`nok men bare ikke andet når de er for gamle.. fra 2001-99 ned efter dur`bar ikk.
men kan i finde en køber til min xsara er det okay............ hyg jer boys..! VW er livet
Så er du også blevet klogere efter at være blevet snyt så det driver, af en bilkoncern som laver det værste LORT !!!!!
Stort tillykke med din VW den kan du regne med
Profil slettet
19-07-2013 kl. 11:00
kenn christoffersen
bruger siden
28-11-2011
skrev:
Så er du også blevet klogere efter at være blevet snyt så det driver, af en bilkoncern som laver det værste LORT !!!!!
Stort tillykke med din VW den kan du regne med
Øhhh, er du fanboy, eller bare decideret blind? Det eneste man kan være sikker på med noget fra VAG-koncernen er at de går i stykker og er af tvivlsom mekanisk kvalitet.....
Profil slettet
20-07-2013 kl. 10:49
K S
bruger siden
16-01-2006
skrev:
Det er ikke helt rigtigt - man kan også være sikker på, at VW og Audi-emblemerne sikrer en solid overpris ;-)
PS. Har du ikke lige selv købt en VW Touran?????
Jo, jeg har købt en Touran som arbejdsvogn - men det var ene og alene fordi den var den mest rummelige og måtte trække/laste mest. Mærket er jeg ligeglad med - og jeg er heller ikke imponeret af kvalitet eller mekanik. Men igen - det er et redskab der bliver brugt, så mærke og kvalitet er underordnet. Den skal nok blive slidt i bund alligevel.
Profil slettet
20-07-2013 kl. 10:52
Mvh
Mads A.
www.e-bil.dk
Profil slettet
20-07-2013 kl. 20:52
Rune L
bruger siden
14-02-2010
skrev:
Øhhh, er du fanboy, eller bare decideret blind? Det eneste man kan være sikker på med noget fra VAG-koncernen er at de går i stykker og er af tvivlsom mekanisk kvalitet.....
Nej jeg er ikke fanboy
Jeg og mange andre har erfaret det på egen pengepung længere er den ikke derfor skriver jeg det som et godt råd, franske biler er lortebiler
har haft peugeot 407 307 205 604 407 coupe
Har familier som har haft citroen c5 ,xantia,berlingo
Har haft Renault clio, renault magane,renault trafik
så komikke at sige at jeg er Fanboy
Hvis du vil hører hvad der var galt med den bliver det nok en meget omfattende historie men magen til lort skal man lede langt efter
RUNE,L
Profil slettet
20-07-2013 kl. 20:55
kenn christoffersen
bruger siden
28-11-2011
skrev:
Nej jeg er ikke fanboy
Jeg og mange andre har erfaret det på egen pengepung længere er den ikke derfor skriver jeg det som et godt råd, franske biler er lortebiler
har haft peugeot 407 307 205 604 407 coupe
Har familier som har haft citroen c5 ,xantia,berlingo
Har haft Renault clio, renault magane,renault trafik
så komikke at sige at jeg er Fanboy
Hvis du vil hører hvad der var galt med den bliver det nok en meget omfattende historie men magen til lort skal man lede langt efter
RUNE,L
Jo, du er netop fan-boy. Du lovpriser gang på gang VW, men du er da åbenlyst blind for de TONSVIS af problemer de har: motorer, gearkasser, rust, osv. Så må VW og resten af VAG-koncernen da også være lortebiler. Og når de først går i stykker, så er de da FØRST dyre, hvis man vil på et autoriseret værksted med dele til overpris.
Og jeg kender præcis lige så mange med VAG-biler der er gået i stykker - så hvis jeg følger din logik, så er alle VAG-biler lortebiler.
Og du har jo slet ikke et nuanceret billede - franskmændene er netop kommet efter kvalitet, mens VAG åbenlyst har glemt alt om god kvalitet og holdbar mekanik. Det er facts - læs blot på VAG-cars hvor mange problemer der dagligt indberettes, kontra HI-speed.dk eller citronik.
Dette indlæg blev 20-07-2013 20:57 redigeret af dets forfatter.