Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Kasper Rask

Kasper Rask
bruger siden
01-11-2011

25-02-2012 kl. 23:02

den ny bmw 1 serie til 3350kr pr.måned

eller 3 serie til 4850kr pr.måned

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Kasper Rask

Kasper Rask
bruger siden
01-11-2011

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

26-02-2012 kl. 14:11

Tjae nu du spørger, så ville jeg hvis jeg var dig, hvilket jeg ikke er .-) men helt klart en Bmw X1 med 2,0 motor og 143 diesel hk til ca 4100,- pr mdr inclusiv vinterhjul, eller en 316d Touring med 116hk og vinterhjul til 4200 pr mdr. Godt nok den gamle model, men den disse jeg har nævnt mener jeg klart er flere klasser over dem du nævner. Så med det i mente at leasing sikkert får andre vilkår fra tirsdag onsdag, vil jeg ta ud og prøve dem jeg nævner. Er det ikke dig, går du jo bare igen. men vi kommer nok aldrig til at kunne køre i disse biler mere til de nuværende priser. Glem alt om underkørte km hvis du leaser en Bmw, nyd det og ta nogle extra ture. Det er luksus biler der er godt skruet sammen, og alt spiller max....Men du skal nok bestemme dig hurtigt. Men du kan da ta ud og prøve at se om det overhovedet er dig. Så når prøveturen er overstået er jeg sikker på at du ved havd du vil...enten tar du bmw'en ellers går du igen..

Obs. Nu håber jeg ikke jeg har lovet for meget, men mener stadig Bmw har til de priser jeg har nævnt.

Dette indlæg blev 26-02-2012 14:14 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg