Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

22-02-2012 kl. 22:24

Ja det er jo hvad du mest er til ...

Nye priser vedr. UP som nu er listet som 4dørs på hjemmesiden. Alle 4dørs kommer med A/C som standard.

UP take 4dørs og A/C 104.000

Move up 60hk 4dørs A/C 108.000

Move Up 75hk 4dørs A/C 114000

High up 75hk 4dørs A/C 127.000

Alle BMT modeller med auto start/stop og dæk med lav rullemodstand..

Dertil kommer jo pakker af ca 7500,- med varme i sæder, elspejle med varme, tågelygter, navgiation med maps and more. men som sådan en billig pakke.

Skal man have lidt pæne fælge koster de nemt ca 6000,-

Metallak 4-5000,-

Så den kravler også op i pris. Der kan dog tilkøbes 2års ektra garanti til 3000kr

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

22-02-2012 kl. 23:49

Hej Rasmus.

Der kommer vist en Ford fiesta nu med 3cyl og turbo, ved at de er på vej til forhandlere. Lav evt en forspørgsel på hvornår de lander og hvad ca prisen er, Det er helt sikkert at de 3cyl med turbo kommer til at trække meget bedre end de noget sløve 4cyl i de små udgaver.

Ellers kan du jo gå på kompromi og tage en 1-2år gl fiesta. Blot et foreslag. men der ser stadig ud som nye dem der er til salg brugt. Men tænkt lidt over den med de 3cyl og turbo, måske er der en chance til at få en god pris, idet den nye 3cyl med turbo er et helt nyt koncept af motorere som vi kommer til at køre med i fremtiden. Ikke at jeg ved noget om at du kan få den lidt billigere, men jeg tror det. Folk skal lige vende sig til tanken. Men der er intet og frygte, og den trækker bare, og lyder lidt ala en boxer motor..

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

23-02-2012 kl. 00:13

Kan se der er kampagne priser på fiesta, mener det var godt nogle og 130.000 for en trend 82hk og en tianium 148000

Lars Juul Mikkelsen

Lars Juul Mikkelsen
bruger siden
22-01-2006

23-02-2012 kl. 11:45

Hej Rasmus

Som mange af de andre har skrevet er det nogle fine kandidater du har fundet til dit behov. Dog vil jeg gerne bringe en enkelt mere lidt i spil. Kan se den har været nævnt før, men tror ikke du har overvejet den endnu.

Jeg har selv lige været i samme situation som dig, omend jeg gik efter en diesel. Jeg kiggede på mange forskellige biler, også dem du har set på, men endte med at købe en Opel Corsa.

For mig at se er det den bil i klassen hvor du får det bedste mix af kvalitet/køreegenskaber/pris. Den er i hvert fald meget svær at komme uden om når vi snakker value for money.

Der er ingen tvivl om at VW Polo er en bedre og mere lækker bil, men prisen er også derefter. Du får, efter min mening, det bedste kompromis ved en Opel Corsa, hvilket nok også er årsagen til dens popularitet.

En god Corsa kan du nemt få for de 140.000 kr. godt nok får du ikke en helt ny, men så er du til gengæld også fri for at måtte være den det sluger det største værditab:)

Hvis jeg var dig ville jeg købe en to år gammel Opel Corsa 1,2 eller 1,4. 1,2eren kører lidt længere på literen men er lidt sløv, mens 1,4eren nok er det perfekte match hvis man kan leve med en lidt dårligere brændstoføkonomi. Husk at købe med fem døre, så er den også til at komme af med igen:)

Det blev en længere smørre, men om ikke andet, så und dig selv at prøve en Corsa, det er absolut en fin lille bil.