Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

28-01-2012 kl. 11:36

Kig evt også efter Ford Mondeo st.car fra ca 2007 eller Opel Vectra Wagon. Der får du i hvert fald masser af plads.

Dem du selv nævner er også nogle fine biler. Dog skal du huske på at V50 ikke er så stor som de andre. Den tilhører faktisk mere golf/Focus/Astra-klassen i størrrelse.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

31-01-2012 kl. 13:00

Volvo V 50 med 1,6 og 1,8 motor har Ford motor jeg kan dog ikke huske om 2,0'ern også har Ford motor og Diesel modellerne har PSA (Citroën og Peugeot) motor gå hellere efter en en 2,4 eller 2,5 T5 sidsnævnte er dog meget sjælden men der er Volvo motor når der er tale om de store motore http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/volvo/v50/24-kinetic/1013308

sådan en V 50'er er en virkelig dejlig bil og køre i jeg har selv taget kørekort i en V 50 T5 og det er virkelig en dejjlig bil at køre i

HUSK ALTID AT BILEN SKAL

have fuld servicebog ingen servicebog eller dårlig fulgt servicebog når nærmest "forbudt" i denne priklasse

at bilen skal være undervognsbehandlet helst fra ny

at bilen er nysynet hvis dette ikke er skat inden for det seneste år så få den leveret nysynet

ingen røg/dyr

få ejere

generalt god stand dette er ne vurderingssag

til sidst lige et lille råd køb et såkaldt P Watch med dette er en elektronisk p skive der stiller sig automatisk efter førstkommende kvarter sådan et P Watch koster meller 500 og 1000 kr - montering når det ikke er på tilbud og max 1300 (så vidt jeg kan regne ud) monteret dette sparer bøvl med p skiven og er i det lange løb billigere end en p bøde jeg har været glad for at have P Watch i to biler nu

Morten KD

Morten KD
bruger siden
05-12-2005

03-02-2012 kl. 08:51

Med din bilviden K S, ville det være utroligt forfriskende hvis du ville afsløre hvad dit valg ville være i forhold til trådstarters ønsker
.

På forhånd tak! :-)

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

03-02-2012 kl. 09:05

Ja ved ikke hvor gl din bil er, men måske du skal forsøge at sælge den privat. Jeg ville helt klart kigge på noget mondeo stationcar diesel fra 08..

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

03-02-2012 kl. 10:17

Kasper Sørensen skrev:
-> Benzin :)

hej Kasper

Går ud fra det så er benzin du skal have ...Der er højere oppe linket til en flot Volvo V50, den ser rigtig fin og flot ud, og er en del ford i den, men dette er ingenlunde dårligt. Syns også du skal kigge på mondeo benzin 125hk sikkert samme motor som i volvo. Er de 2 mærker jeg ville gå efter, også med hensyn til sikkerhed og komfort. Så kom ud og prøv både en Volvo og en mondeo.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

03-02-2012 kl. 10:54

Hej igen Kasper.

Her en anden ide, men ikke sikkert det er noget for jer, men den køre super og man sidder lidt højt. Nemt at få barnevogn ind, du køre den bar ind. Børn elsker at sidde bagi pga de nemt kan kigge ud. Den er virkelig praktisk, og måske lidt overset som muligt emne. Men syns du/i skal ta ud og kigge og prøve de forskellige biler og danne jer et indtryk... http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/ford/c-max/16-trend-collection/1039615

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

03-02-2012 kl. 11:07

Hej Kasper.

Ja det er jo smag og behag. Ja rigtigt at mazda bøvler med rust. Ang mondeo er der mange fine eksemplare og de er virkelig dejlige at køre i. Man kan nemt få en 2,0 med 145hk og som køre 12,5km/ men når det er sagt køre den heller ikke meget mere, er en lidt gl konstruktion, men den køre dog rigtig godt. Den motor med 125hk vist nok en vcti er en noget nyere motor som har nemmere ved at køre længere på literen, men der står ikke så mange af dem. Men der er MEGET plads i dem. og man sidder godt i mondeo sæder. Men prøv dem. Mondeo er en meget velkørende bil, har lige slået en opel isignia i test

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

03-02-2012 kl. 16:10

Kasper Sørensen skrev:
Venligst hold en ordentlig tone :)

Ja der er lige et svar her imellem som du skal overse. En der gerne vil give sig ud for at være en anden, og har kunnet logge på med samme navn. men lidt ødelæggene for andre på forum.