Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

09-01-2012 kl. 21:45

Det kunne være sådan en Nissan Micra som denne.

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/nissan/micra/14-tekna/1037090

Det er rigtigt at en Toyota eller en Nissan vil være et godt valg. De er generelt ret driftsikre, dog skal du være OBS på rust.

Du kunne som alternativ overveje at finansiere en helt ny minibil, a´la Kia Picanto eller Ford Ka. Jeg har set en reklame her på siden mener jeg det var, hvor du med 30% i udbetaling kunne sidde for 995,- pr måned. Tror faktisk at det samme kan lade sig gøre med de andre minibiler.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

09-01-2012 kl. 22:58

Vil måske også kigge på Vw Up som Niels nævner. Mener bare den billigste kommer til 85000,- hvis man skal have finansieret bilen billigt, kan man kigge på Sweedbank, og evt ansøge om godkendelse. Man kan nøjes med 10% i udbetaling, så man skal ikke af med så meget her og nu, og renten er også fin. Blot et råd

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

10-01-2012 kl. 09:32

Jeg vil gerne pointere at det er billigere at køre i helt ny lille bil til små 100.000 end i en brugt til 50.000,- Hvis jeg skal vælge noget benzinbil af ny, må det være af dem du har nævnt kia, men gerne en Vw Up som kommer til marts. Den tror jeg bliver god, og køre pænt langt på literen, og er det sidste nye skud på stammen af små biler.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

12-01-2012 kl. 19:17

Ja ja....nu skal man jo så lige sætte sig ind i om der er visse betingelser for at få 30k for en gl brugt bil, hvis man overhovedet vil køre i en spark...jeg syns den køre elendigt..