Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
08-01-2012 kl. 13:41
9-3'eren er både stabil og driftsikker. Knækkede forfjedre og slidte tårnlejer er et generelt problem på modellen. Er bilen Hirsh trimmet (hvilket er et must), så vær opmærksom på at koblingen næppe holder mere end 150000 km.
Min egen fik kobling og bremser ved 150000 og tårnlejer ved 190000, ellers har den bare kørt derudaf. Det er vigtigt at anlægget som minimum er et "premium" med 7 højtalere, da det med 4 simpelthen spiller for ringe.
Det er en fremragende køreglad bil, som du vil blive glad for.
Som KS skriver er fabrikken under konkursbehandling. Det vil ikke betyde noget for reservedelene (Teknikken til den omtalte model er alligevel solgt til Kina), men der kommer nok et pænt dyk i priserne. Ved sidste konkursbehandling (2009) faldte 9-3'eren pænt, men kom så lidt igen.
Jeg ville nok lige afvente lidt endnu og lade priserne ramme bunden inden jeg slog til.
Min egen fik kobling og bremser ved 150000 og tårnlejer ved 190000, ellers har den bare kørt derudaf. Det er vigtigt at anlægget som minimum er et "premium" med 7 højtalere, da det med 4 simpelthen spiller for ringe.
Det er en fremragende køreglad bil, som du vil blive glad for.
Som KS skriver er fabrikken under konkursbehandling. Det vil ikke betyde noget for reservedelene (Teknikken til den omtalte model er alligevel solgt til Kina), men der kommer nok et pænt dyk i priserne. Ved sidste konkursbehandling (2009) faldte 9-3'eren pænt, men kom så lidt igen.
Jeg ville nok lige afvente lidt endnu og lade priserne ramme bunden inden jeg slog til.