Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

07-01-2012 kl. 21:16

Jeg ville til enhver tid vælge Kia frem for 107. 107 er en meget gammel konstruktion efterhånden, virker meget gammeldags og ser bare ikke specielt lækker ud længere. Den nye Picanto er en ny konstruktion, der ud over at være mere sikker, ser utroligt godt ud.

Forblænd dig dog ikke over garantien på Kia'en, den kan være bøvlet, hvis du ikke sætter dig ordentligt ind i den.

Chevrolet giver også 30.000 for din gamle bil, hvis du køber en Spark LS eller LT, og den er mit bedste bud for en bil i den klasse. LT kommer med bl.a. baksensor og automatisk klimaanlæg.

Renault har også lige præsenteret deres nye Twingo, der også ser meget spændende ud...

Vh CS

Dette indlæg blev 07-01-2012 21:20 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

08-01-2012 kl. 09:43

Der er kun een undskyldning for at vælge 107 (eller en anden trilling). Og det er prisen.
Og det er så iøvrigt en dårlig udskyldning, da man med fordel kan vælge f.eks. Spark, hvis prisen er det mest afgørende.

Picanto slår trillingerne på absolut alle områder, og vil da også het klart være mit valg i klassen.

Profil slettet

Profil slettet

09-01-2012 kl. 12:10

Hej

Hvis du kan nøjes med tre døre, er Twingo fremragende

vh Mark

Dette indlæg blev 09-01-2012 12:14 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

10-01-2012 kl. 08:23

Michael Christensen skrev:
Du får ikke 30.000kr for din gamle bil... det er snyd og fup.... har meldt deres kampange til forbrugerombudsmanden pga falsk markedsføring...

Har hørt 2 forhandlere og de vil ikke give de formodet 30.000 kr for din gamle bil.

Det er da kun for køb af en Spark LS og LT? Jeg havde ingen problemer, da jeg i weekenden fik lavet et tilbud på en Spark LT, hvor jeg uden problemer kunne få 30.000 for min gamle Corolla, der er det halve værd.

Hvorfor kunne du ikke få fuld pris? Lad os da høre fakta, istedet for brok.