Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
20-12-2011 kl. 21:07
Altså Opel Astra blev af FDM kåret som den bedste brugtebil køb 2010 i netop den model der. Så den ville jeg tygge lidt på, sætter lige et link end til dig. http://bilmagasinet.dk/article/37373
H P
bruger siden
06-01-2004
20-12-2011 kl. 21:21
Hej Kjell.
Begge biler er fornuftige og økonomiske, du bør vælge med hjertet, herinde er der en fløj er elsker franske biler og een der syntes at det er det værste L --- :-)
"Sanheden er derude". ( X-files)
Begge biler er fornuftige og økonomiske, du bør vælge med hjertet, herinde er der en fløj er elsker franske biler og een der syntes at det er det værste L --- :-)
"Sanheden er derude". ( X-files)
Kenneth Bon Nielsen
bruger siden
01-04-2005
21-12-2011 kl. 09:07
Indspark fra mig: Jeg har haft en Astra fra 2007 og set en anden Astra fra 2008 (ikke en Classic) - og i begge var der rust omkring gummilisten bagest under bagdørene.
Alle journalister jubler over Opel, der ikke mere ruster (ligesom de gør med fx Ford) - men det er ganske enkelt, fordi de ikke har erfaring med det selv.
Herudover er Astraen en fin bil. Jeg havde ikke mange problemer med min. 1,4-motoren er for svag - men bilen kører fint, præcis styring.
Jeg har også haft en 307'er. Igen fin bil. Ikke de store rustproblemer - men et par franske mærkværdigheder med lidt el og en nøgle - men ikke nogen dyre ting.
Bilen kører helt anderledes - meget mere komfortabelt og ikke så direkte i styring og affjedring.
Det er helt et spørgsmål om, hvad man foretrækker. Jeg er til den faste Opel.
Alle journalister jubler over Opel, der ikke mere ruster (ligesom de gør med fx Ford) - men det er ganske enkelt, fordi de ikke har erfaring med det selv.
Herudover er Astraen en fin bil. Jeg havde ikke mange problemer med min. 1,4-motoren er for svag - men bilen kører fint, præcis styring.
Jeg har også haft en 307'er. Igen fin bil. Ikke de store rustproblemer - men et par franske mærkværdigheder med lidt el og en nøgle - men ikke nogen dyre ting.
Bilen kører helt anderledes - meget mere komfortabelt og ikke så direkte i styring og affjedring.
Det er helt et spørgsmål om, hvad man foretrækker. Jeg er til den faste Opel.