Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
18-12-2011 kl. 19:13
Jeg ville også gå efter en Ibiza, det er samme bil som Polo, og så ser den meget friskere ud :-)
Profil slettet
18-12-2011 kl. 20:36
hdi hdi skrev:
Bilerne er teknisk ens, men iseer interøret i Ibizaen er en del bagud i forhold til Polo.
Måske udseendsmæssigt, men det er samme instrumenter til fx, klima, radio, kørecomputer osv der går igen, så kvaliteten fejler intet
Christian Bjerg
bruger siden
21-03-2006
18-12-2011 kl. 21:47
Poloen ser da meget mere frisk, sportslig og ikke mindst homogen ud. Jeg synes faktisk det er det bedste design VW har produceret i mange år. Seat Ibiza er en fin bil, den deler jo også et hav af dele med Polo'en. Men den ligner da et næsehorn, og er da slet ikke pæn. Men det er selvfølgelig bare min mening :-).
Profil slettet
22-12-2011 kl. 08:16
Claus J skrev:
Hej alle, tak for input - det lader til at være lidt af en debat jeg har åbnet op for her :)
Jeg er dog langt om længe fast besluttet på en Polo 1,6 diesel. Hvis der er nogen, som har set gode særtilbud i disse dage (på en ny eller 1 år brugt), ville jeg være meget taknemmelig for at høre om det :)
På forhånd tak.
hvis du skal have diesel vil jeg anbefale dig 1,9ltr pumpe dyse diesel modellen den er sej og meget driftsikker.trækker som en hest og kører altid
Dette indlæg blev 22-12-2011 08:18 redigeret af dets forfatter.