Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

T i

T i
bruger siden
17-06-2006

03-12-2011 kl. 23:14

Hvis det skal være i V70 størrelse kunne du jo kigge Ford Mondeo, der får du relativt meget for pengene i en fornuftig kvalitet.

Jeg ville dog gå en størrelse ned, Ford Focus/Opel Astra etc. i st. car. så kan du få en der er en smule yngre/kørt mindre

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

04-12-2011 kl. 09:37

jeg ville kigge nærmere på Ford Mondeo, de fås til ca. 20.000 kr for 1999 årgang og den ser godt ud, køre godt og har meget plads, samt er den fornuftig billig i drift.

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

08-12-2011 kl. 12:57

har i tænkt på en Hyundai Elantra eller en ToNissan Primera? jeg tror det bliver særdeles svært at finde en V 70'er i den prisklasse

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/hyundai/elantra/20-gls-stcar/732062 fin bil med næsten fuld servicebog og aircondition

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/nissan/primera/20-elegance-stcar/841101 med fuld automatisk klima anlæg ret fint i en bil til 40000 efter min mening

HUSK ALTID

at der skal være fuld eller næsten fuld servicebog - når der står service ok i annoncen er der højst sandsynling fuld servicebog og hvis servicebogen ikke er der så find en anden bil

at den skal være undervognsbehandlet og hvis dette er sket for mere end et år siden så få en supplerende undervogns/hulrums behandling med i prisen

at bilen er nysynet hvis der er under et år til syn så få den leveret nysynet

ingen røg/dyr

ingen skader dette kan man dog ikke gardere sig imod

jeg vil også sige at kig efter en bil med aircondition de er til at finde i denne priklasse det er virkelig dejligt om sommeren

forsøg om du kan undgå leveringsomkostninger udover nummerplader som du SKAL betale dette er 1180 kr ekstra

til slut lige et lille råd køb et P Watch med som er en elektronisk p skive der automatisk stiller efter førstkommende kvarter så slipper i for at stille p skiven og sådan en koster mellem 500 og 1000 kr

T i

T i
bruger siden
17-06-2006

11-12-2011 kl. 20:58

selvcensur

Dette indlæg blev 12-12-2011 19:56 redigeret af dets forfatter.

T i

T i
bruger siden
17-06-2006

11-12-2011 kl. 23:13

Ud fra de forventninger du har til plads etc. så ville jeg, hvis det er muligt, evt. hæve budgettet lidt og tage endnu et kig på en Mondeo årg. 2001/2003 (næstnyeste model). Der er god plads i den og kvaliteten er ok, vær dog opmærksom på rust i døre/klapper.