Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

02-12-2011 kl. 21:24

Hvilken kriterier vælger du ud fra ? størrelse, drift eller indkøbspris ??? hvad vægter du højst ?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

02-12-2011 kl. 23:08

Sidst jeg kiggede efter klarede Skoda sig glimrende i kvalitetstest, dertil kommer at min yngste storesøster og hendes mand, har en diesel Fabia Combi fra '06 eller '07 der problemfrit har kørt over 200.000km.

Men der er jo absolut intet skidt at komme efter mht. Toyota's kvalitet, der skal man bare kigge efter rust.
Mine forældre har kørt Toyota i flere omgange og jeg har da ikke hørt dem klage.

Har I været ude og prøve nogen af dem I kigger på?
Det kan være I så kan beslutte jer.

Profil slettet

Profil slettet

03-12-2011 kl. 09:06

Ingen tvivl om at Toyota og Skoda er fine biler, jeg synes bare at de er en del dyrer som brugt, når man tænke på at der er en del konkurrenter som har vundet tests for bedste brugtbil ( Kia Ceed ) og som har både 2,3,4 års garanti tilbage.

Jeg skal ikke anbefale dig alle mulige andre bilmærker hvis det er toyota og Skoda du går efter ( hader de indlæg ) men jeg sigér bare at der på få år er kommet en del rigtig gode bilmærker og leasingtilbud, som gør at man skal se sig godt efter, man kan gøre sig et rigtig godt køb for en billig penge, se bare Ford Focus tilbudet til kun 125.000 kr for 4 års brug, hvor du skal af med 260.000 kr + bare i indkøb hvis du skulle købe den + service osv.

Kan du følge mig?