Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

29-11-2011 kl. 18:06

Af de 2 ville jeg vælge Ford Focus, den er nyere og har kørt mindre og koster en del mindre, men når det er sagt, så vil jeg hellere stille Corolla Verso op imod en Renault Scenic evt. en Grand Scenic ( har 7 sæder ) hvor du kan få en 2006 med færre km end både Toyotaen og Forden og den er lige så driftsikker som Toyotaén, hvis ikke en tand bedre, ifølge flere brugvogns tests.

Se denne

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/renault/grand-scenic-i/16-authentique-comf/962027

Dette er dog ikke en Grand Scenic, ej heller er det en Scenic I som der står i annoncen men en II, jeg ville derfor ikke købe denne hos forhandleren, da de tydeligvis ikke har styr på hvad de sælger.

Denne her kunne være et bud

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/renault/grand-scenic-ii/16-beat-up-7prs/978157

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Morten KD

Morten KD
bruger siden
05-12-2005

29-11-2011 kl. 18:12

Hej Marianne.

Tror ikke jeg kan byde ind med nogle guldkorn, men min erfaring siger mig at man skal købe den bil man "brænder" for hvis pengene er der.. Om Toyota er kr. 40.000,- bedre end Ford, har jeg ingen ide om, men hvis Toyotaen er perfekt til jer, ser jeg ingen grund til at "nøjes"..

/Morten

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

01-12-2011 kl. 12:40

I kunne jo også se på en C-Max i stedet for Focus st.car.
Den minder måske lidt mere om den Verso, som du sammenligner med.

Profil slettet

Profil slettet

01-12-2011 kl. 16:58

Du kan roligt købe en Ford, Renault eller andet mærke hvor som helst i landet hvis vi taler om helt ny bil, så kan du bare køre hen til nærmeste forhandler når den skal til service.

jeg har haft ca. 15 biler og jeg har nu en Renault Grand Scenic og det er den bedste bil jeg har haft, man sidder langt bedre end i en Focus og c-max synes jeg.

Men skulle jeg købe bil idag, ville jeg hoppe på en Ford Focus i privat leasing til kun 2300 kr om mdr. :-) Det er sindsygt billigt og det beste tilbud lige nu!

Profil slettet

Profil slettet

03-12-2011 kl. 09:08

Tillykke med købet og tak for feedback