Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Christian Bjerg

Christian Bjerg
bruger siden
21-03-2006

26-11-2011 kl. 16:24

Jeg kan sagtens forstå at du er interesseret i disse to biler, og ikke gider at vurdere Passat,Insignia og de andre nævnte. Man har bare en helt speciel ejer/køreglæde i en Audi og BMW. Det er en ordentlig dejlig sjat du har at købe bil for og jeg ville helt klart finde en fed 5er BMW. BMW slår Audi med længder i køreegenskaber. Audi bygger dog verdens lækreste interiør. Det eneste råd jeg kan give dig, er at find et par biler af begge mærker og tag ud og prøv dem. Så finder du af hvad der tiltaler dig mest. Tag en med meget udstyr.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

26-11-2011 kl. 17:22

Jeg kender ikke nok til BMW, men den nye A6 er en super lækker bil til FIRE personer.
Bagsædet er decideret beregnet til 2 personer, som så til gengæld sidder bedre end i en Stressless lænestol.
Den 3 person på bagsædet sidder ikke behageligt på længere ture, da man så skal sidde på det opslåede armlæn, men ellers en ualmindelig lækker bil, der ikke har andet til fælles med Passat end ejerskabet, og i billigste version en motor.

Hilsen Lars

Lars Bøgebjerg

Lars Bøgebjerg
bruger siden
15-03-2005

27-11-2011 kl. 13:51

Jeg har kørt både Audi A6 3.0 TDi og BMW 535d. Aldrig er jeg blevet så skuffet som da jeg kørte i Audi'en. Jeg har måske for store forventninger, men den levede slet ikke op til disse. Det gjorde BMW'en dog og lidt mere til.

Jeg ville vælge BMW'en og i diesel.

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

28-11-2011 kl. 13:46

Synes faktisk Christian Bjerg beskriver det ret godt.

En Audi A6 er selvfølgelig en rigtig fin bil der kører bedre end de fleste alm. biler. Og så er de gode til at designe interiøret hos Audi. Det er stilrent og elegant og passer godt til bilen. Den ros skal de have.

Men en BMW 535!!! Det bliver ikke meget bedre end det. Superfed bil, der kører fantastisk. Og motoren er en perle. Uanset om det en Benzin eller diesel.
Det er altså her BMW brillierer til den helt store guldmedalje.
Fantastiske køreegenskaber, RImeligt fornuftigt design på den gamle BMW 5-serie. Fantastisk motor.
Største minus er nok at kabinen ikke helt er lige så gennemført som i en Audi A6. Og så er den heller ikke helt lige så praktisk.

Jeg ville vælge BMW´en, og især som 535.