Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

24-11-2011 kl. 11:06

Det svinger en del med passat´en som du har kig på.

For det første ville jeg gå efter en Commonrail-diesel, da de ikke på nuværende tidspunkt har nogle kendte problemer. Pumpedysei VAG er en tikkende bombe. Mange af dem kører bare derudaf uden problemer, Men der er også rigtigt mange der har haft problemer med flækkede topstykker, defekte turboer, defekte dyser osv. Og det er dyrt at repareret.

Derudover er DSG-gearkasserne heller ikke ligefrem kendte for uovertruffen driftsikkerhed, Men de bør være blevet bedre i de årgange du har kig på.

Vectra er en mere driftsikker, men kører ikke helt så godt. Derudover er det en mere traditionel aut.gearkasse som Opel har brugt, og er kedeligt i forhold til DSG.

Men der er jo rigtigt fine muligheder for at eftermontere alt muligt udstyr herhjemme på en Passat til en fornuftig pris. Du kan også opdatere kabinen til den nyester model. Det pynter en del.

Men ellers ville jeg hvis det skulle være en Passat hente en Highline, der er alligevel en del standardudstyr, som giver bilen et løft i helhedindtrykket.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Lars B.

Lars B.
bruger siden
06-01-2004

25-11-2011 kl. 14:58

Helt klar den første!!! DSG og CM diesel virker perfekt sammen.... men ud og prøv dem begge, og jeg gætter på du ikke er i tvivl...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg