Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

13-11-2011 kl. 15:59

Det er nok en god ide at få den undersøgt grundigt igennem i undervognen, samt undersøge at alle service er overholdt. Bilen kan sagtens være skamkørt med dørtræk, samt slidte bremser ved hård kørsel

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Lars Olsen

Lars Olsen
bruger siden
09-01-2006

13-11-2011 kl. 16:34

Den er hård ved fordækkene og værditabet ligger langt over middel da den appelerer til en relativt smal målgruppe, hvor de færeste har råd til at eje den. Det er selvfølgelig en fordel for dig hvis du handler brugt.

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

14-11-2011 kl. 15:12

Det er uden tvivl bedst hvis alle service er overholdt.

Selv om bilen appellerer til Dørtræk og race osv., så er det alligevel de færreste der har råd til sådan en bil. Det er alligevel lidt over 300 k fra ny af sådan en bil koster.
Og så passer man vel trods alt på den.

Men det er uden tvivl en sjov lille bil, der faktisk ser ganske lækker ud...

Profil slettet

Profil slettet

15-11-2011 kl. 18:50

hej rasmus.
jeg kan fodt forstå dit ønske om en fed mini racer.
hvis jeg selv fik råd til sådan en bil ville jeg nok vælge en vw golf gti den er godt nok lidt større men jeg ved den holder meget godt til at blive kørt hårdt. hvis det er det du søger.og så overstyrer den ikke lige så meget som oplen.
vw golf gti kan du godt få for 280kr som lidt brugt.
tror den er bedst for dig i lændten.
mvh kenn c.

Christian Bjerg

Christian Bjerg
bruger siden
21-03-2006

17-11-2011 kl. 18:41

Opel bygger efterhånden rigtigt gode biler. Jeg synes også Corsa OPC er rigtig fed, og jeg tror ikke du skal være bange for at købe den. Gør som man altid skal før brugtkøb, og gå den ordentlig igennem. Så får du en super racer som man ikke ser på hvert gadhjørne. Du behøver heller ikke frugte at det er en gennemtæsket bil, da nyprisen på små 300,000 kr ikke frister de helt unge. Så bare afsted og find et fint eksemplar.