Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
29-10-2011 kl. 09:53
Jo mindre motor jo bedre, en Swift Sport vil være noget dyrere at forsikre end en Swift 1,3, som jeg personligt hellere ville gå efter.
Jeg er selv 19 år, og da jeg startede på medicinstudiet i år, faldt mit eget valg på en Corolla 1,3 fra 1995 til 20.000. Den er noget dyrere i forsikring, men har taget al dens afskrivning, og finder man et godt eksemplar af en ældre bil, ville jeg helt sikkert overveje det, istedet for ny.
Jeg er selv 19 år, og da jeg startede på medicinstudiet i år, faldt mit eget valg på en Corolla 1,3 fra 1995 til 20.000. Den er noget dyrere i forsikring, men har taget al dens afskrivning, og finder man et godt eksemplar af en ældre bil, ville jeg helt sikkert overveje det, istedet for ny.
Profil slettet
29-10-2011 kl. 20:25
Johannes Hald skrev:
Okay, er bare bange for de der gamle biler :O de kan jo hurtig ende i mange kroners rapation fordi jeg gider ikke selv stå og pille i det.
Så længe du køber en brugt bil med forholdsvis få kilometer der er nysynet, nyserviceret, og med de fleste vigtigte sludder skifter, som skiver, klodser, tandrem, så er du godt kørende nogle år. Holder den bare gennem et syn, kan du have en billig bil i 4 år, og med meget lavere afskrivning end en ny, og uden behov for evt lån til ny bil :-)
Fortsat god jagt, CS