Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
24-10-2011 kl. 21:48
Men 1,4 Tsi 122 er bare et langt bedre valg. Den kører ikke lige så langt på literen, men den har de kræfter en bil i den størrelse bør have.
Da jeg prøvede Seat Leon 1,4 Tsi var jeg MEGET imponeret.
Så jeg vil anbefale den.
Profil slettet
25-10-2011 kl. 15:48
J L skrev:
Der er en fin en her.....med fabriksgaranti:
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/vw/golf-vi/14-tsi-122-highline/960904
Når du nu opretter et nyt indlæg, så prøv lige at trykke på "Hvad må jeg skrive". Hvis det så er tilfældet at brugernavnet "J L" dækker over den Jesper Lund der har Golf'en i dit link til salg, så synes jeg at du burde slette dit indlæg igen :-) Hvis det derimod ikke er tilfældet beklager jeg naturligvis min mistanke!
Profil slettet
25-10-2011 kl. 22:44
J L skrev:
Nej, det er ikke min bil.
Nu prøver jeg at give dig et link mere:
http://www.bilbasen.dk/forum/hjaelp-til-bilvalg/mindre-ny-diesel-bil-hvilken/21295#post152595
Når du så har læst det...så vend tilbage hertil.
Husk også at under "Hvad må jeg skrive?" står der:
Injurier er ikke tilladt; eventuelle påstande skal følges op med fakta.
Så tag liiiiige en slapper med at lege admin - er det en aftale sømand?
Så at du beklager er ikke nok, jeg vil ha en undskyldning.
ja, AV, kan du SÅ få fat i interflora og få sendt blomster og chokolade afsted ;-)
Profil slettet
26-10-2011 kl. 15:11
J L skrev:
Nej, det er ikke min bil.
Nu prøver jeg at give dig et link mere:
http://www.bilbasen.dk/forum/hjaelp-til-bilvalg/mindre-ny-diesel-bil-hvilken/21295#post152595
Når du så har læst det...så vend tilbage hertil.
Husk også at under "Hvad må jeg skrive?" står der:
Injurier er ikke tilladt; eventuelle påstande skal følges op med fakta.
Så tag liiiiige en slapper med at lege admin - er det en aftale sømand?
Så at du beklager er ikke nok, jeg vil ha en undskyldning.
Du må indrømme at det er et pudsigt sammenfald at "J L" opretter et link til en bil Jesper Lund har til salg ;-) Den anden tråd du linker til ser jeg ikke som et bevis på noget, du kunne jo sagtens være ejer af mere end én bil?
Og så må du nøjes med den beklagelse jeg først gav udtryk for, en undskyldning kommer du til at vente længe på mester... ;-)
Edit: Jeg vil iøvrigt nok også stille mig tvivlende omkring hvorvidt man overhovedet kan gøre sig skyldig i injurier mod en anonym internetforumbruger :-) Men hvis det alligevel viser sig at være tiltfældet, så vil jeg gerne på det kraftigeste protestere mod din antydning af at jeg skulle være sømand, jeg er ikke det der ligner :-)
Dette indlæg blev 26-10-2011 15:34 redigeret af dets forfatter.
Profil slettet
26-10-2011 kl. 15:12
J L skrev:
Nu er det ikke første tråd hvor AV leger politimand - så måske han/hun bare skulle få sig nogle sunde fritidsinteresser istedet....
Nej, og heller ikke den sidste ;-) At folk får ondt i røven over at man holder dem op på forumreglerne er ikke mit problem..
Dette indlæg blev 26-10-2011 15:35 redigeret af dets forfatter.
Profil slettet
27-10-2011 kl. 14:01
J L skrev:
Altså at din paranoia siger dig at der skulle være sammenfald, det er ikke min skyld - men det er sikkert noget man kan få noget psykofarmaka imod.
At du så samtidig leger politimand - og ikke har noget imod at beskylde folk for ting du reelt ikke har noget som helst bevis for - det fortæller mig at du måske skulle flytte til Kaukasus eller lign. for demokratisk sans har du ikke.
At du så samtidig ikke vil give en undskyldning for dine påstande men bare sender ;=) ;=) afsted i lind strøm - det fortæller mig så at der ikke er for fem øre mand i dig....
Iøvrigt flot at ForumModerator har slettet mit indlæg , men ikke dit hvor linket stadig er??? Proffesionelt.
Jeg havde egentligt skrevet et langt og velovervejet svar til dig, men jeg tror nu bare at jeg lader den ligge hér med ét af mine ynglingscitater:
"Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience"
God bedring J L, og held og lykke med det der temperament..
P.S: Du skal da lige have en håndfuld smileys med: :-) ;-) :-D