Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Jonas Petersen
bruger siden
16-03-2007
23-10-2011 kl. 18:09
Kører du meget bykørsel og korte ture så er en diesel ikke det rigtige valg.
Er det en drengerøvs bil til korte ture og sjov og ballade så skal du helt sikkert have en 2,0 TFSI FR. Gå efter en med fuld servicebog så du er sikker på at den har fået skiftet olie regelmæssigt. Lyt efter mislyde fra gearkasse og hylende turbo.
Da bilmarkedet for tørstige benzin biler er gået næsten i stå, kan du presse prisen rigtig meget. Tilgengæld er den nok ikke nemmere at komme af med om et par år...
sp Spanggaard
bruger siden
05-03-2007
23-10-2011 kl. 19:25
Profil slettet
23-10-2011 kl. 22:43
sp Spanggaard skrev:
Vær opmærksom på, at Leon'er på gule plader tilsyneladende har deres eget liv. De kører over for rødt, kører for hurtigt, kører i busbanen, overhaler indenom og holder ikke afstand, og føreren kan ikke ribe ind :D
Det må være ubehageligt at ha' sådan en bil.
Sådan må det også være med Audi'erne, jeg troede det bare folk der var nogen idioter, men nu jeg tænker efter, så ser de da ofte også lidt forskrækket ud, så det må jo være forklaringen.
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
24-10-2011 kl. 10:56
EN gulpladeversion er en meget dårlig vare hos forhandlerne.
Der er for mange mennesker der kommer for at prøve bilen, uden egentligt at være interesseret i den, eller have råd til den.
Så forvent et ret stort værditab på sådan en gulpladeversion.
Mht valg af enten diesel og Benzin. Vælg Benzin. Dit kørselsmønster er slet ikke til diesel.
Men om det så skal være FR eller Cupra er et temperamentsspørgsmål. Personligt synes jeg at Cupra ser mere lækker ud. Og de 40 ekstra hk gør den kun sjovere.