Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
24-10-2011 kl. 22:53
K S skrev:
Nej - det er ikke det store problem på Opel mere - men på Mazda, Ford, Kia og Hyundai, der blev nævnt i det oprindelige indlæg, er rust stadig et problem i større eller mindre omfang. Mazda ruster over det meste, Ford primært i døre og bagklap, Kia og vist nok også Hyundai har problemer med bagklappen og muligvis også andre steder.....
Nå smædekampangen køre med fornyet styrke, KS.
vive le nikon
Profil slettet
25-10-2011 kl. 09:52
Velkørende bil, men vælg den ikke pga pladsen :-)
Vh Anders
Profil slettet
25-10-2011 kl. 15:57
bo .. skrev:
Nå smædekampangen køre med fornyet styrke, KS.
vive le nikon
Bo, det virker mere som om at det er dig der har gang i en smædekampagne mod K S..
Profil slettet
25-10-2011 kl. 18:44
K S skrev:
Så vågnede Fanboy'en.......
Nej - ingen smædekampagne - blot fakta - selv om du jo har det svært med fakta....
Det var jo det du ville.
jeg sætter bare et stort spørgsmålstegn ved dine reele hensigter.
Profil slettet
25-10-2011 kl. 20:34
Men du anbefalede straks et par tarvelige forældede renaulter som de køre kampagne på, det lugter af lobby arbejde.
fortjener du så at blive taget alvorligt?
.
Profil slettet
26-10-2011 kl. 17:24
K S skrev:
Jeg gør blot opmærksom på, at man skal være opmærksom på rust, som er et svagt på de nævnte. Det er et faktum, men det reelle i denne historie, er jo sådan set, at du har et problem med alt negativt, der måtte blive sagt om Hyundai, som du af uvisse årsager har kastet din kærlighed på. Af samme årsag kommer du med dit tåbelige ævl hver gang svaghederne bliver nævnt.
"Lobby arbejde"???? Så er vi vist tilbage ved "Tyv tror hver mand stjæler"....
Dine latterlige bemærkninger om Renault er der vist ingen grund til at kommentere yderligere på -det er blot et mislykket forsøg på lave ballade. Hvis du intet konstruktivt har at komme med, burde du måske holde dig væk......
Renaults salgstal afspejler en kedelig udvikling /afvikling af fransk bilindustri.
Du må gerne skrive at en hyundai ruster, det du ikke bør skrive er og jeg citere:
Kia og vist nok også Hyundai har problemer med bagklappen og muligvis også andre steder.....
Det har du ingen belæg for at skrive du gætter og smæder for at trådstarter skulle gøre klar til dit næste træk, gå så ud og køb en renault.
Fik du solgt din gamle yaris som du desperat forsøgte at sælge her i forumet? selvom det er imod vedtægterne.
Men du bryder dig ikke om at jeg gang på gang billedligt talt hiver bukserne ned på dig. derfor bliver du modbydelig i dit sprog overfor mig.
Profil slettet
26-10-2011 kl. 19:52
K S skrev:
Du er nu morsom - i dine tåbelige forsøg på at "trolle".
Jo - jeg har belæg for at skrive om rust på Hyundai og Kia - for det er et faktum, at de har problemer med rust på bl.a. bagklap. Prøv at Google på Ceed og I30 + rust + bagklap - du får rigtigt mange historier frem....
Jeg er ret ligeglad med Renaults salgstal - de svinger som så mange andre op og ned, og jeg har ingen aktier i foretagendet - og min næste bil bliver alligevel ikke en Renault, da de ikke laver den biltype, jeg forventer skal være min næste bil. I modsætning til dig har jeg heller intet religiøst forhold til min bil - jeg vælger frit fra gang til gang.
Yaris'en er solgt for meget længe siden - tak for din interesse!
Du har aldrig "hevet bukserne ned på mig" - kun vist dine ynkelige personangreb baseret på fri fantasi og - åbenbart - en glødende tilbedelse af Hyundai. Jeg er så'n set ret ligeglad med en Troll, der i mangel på et liv forsøger sig med den slags, men det er ødelæggende for trådene og de svar, som andre forsøger at få.
Men jeg har ret
Du brød reglerne med yarisen
Du forsøgte at pådutte trådstarter en renault
Siden 2007 er det kun gået en vej for renault beklager men sådan er det desværre.
Om du er en fransk klovn tja det må du selv svare på
Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005
28-10-2011 kl. 11:03
Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005
09-11-2011 kl. 23:20
michael opstrup skrev:
Min datter og svigersøn købte en ny avensis st.car sidste år. Han er 198 cm og sidder i den helt uden problemer. Der er endda benplads ved bagsædet, når han har sat sig foran. Den har et kæmpe bagagerum, hvor de nemt kan have deres barnevogn og campingseng til den lille. Jeg har selv kørt toyota siden 2001 - avensis - carina - corolla og previa. Fælles er, at der aldrig er driftstop og ubehagelige reparationer. De beskrevne rustproblemer passer ganske enkelt ikke og skyldes jo nok at man har sprunget undervognsbehandlingen over. men det er jo nok generelt for alle biler, at passer man ikke undervognsbehandlingen, giver det rustproblemer. Min Carina E fra 1992 kører stadig upåklageligt og uden rust og med 300.000 km. på klokken.
Så jeg vil varmt anbefale at kigge efter toyota. Dyre reservedelspriser er heller ikke korrekt, da mange af modellerne efterhånden fremstilles her i europa. Du kan også sagtens benytte et uautoriseret (derved billigere) værksted, uden at det får negativ konsekvens for garantien. Det står i lovgivningen.
Koreanere - især hyundai gør det ganske udmærket, men er bare ikke på samme kvalitetsniveau.
ps. jeg er automekaniker, så jeg har da set en del efterhånden og får lyst til at sige - hold dig fra alt europæisk, men så starter jeg nok et skænderi, som kan måles på richterskalaen.
held og lykke med projektet!
arh de svenske biler Saab og Volvo selvfølgelig med mærkemotore altså fra Volvo eller Saab ikke Ford, Opel eller PSA (franke) motore