Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
20-10-2011 kl. 14:24
Hvis du kan affinde dig med køreegenskaber, komfort og plads i en af de små, er der nok ingen tvivl om, at det vil være den billigste løsning.
Vælger du en af de små, så vil jeg nok mene, at Picanto pt. er bedste bil til prisen i den klasse.
Men måske giver det mening af afvente den kommende VW Up, som efter sigende skulle sætte nye standarder for komfort og kvalitetsfølelse i klassen, uden af den grund at sprænge prisrammen.
Bliver spændende at se.
Kenneth Bon Nielsen
bruger siden
01-04-2005
20-10-2011 kl. 14:32
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
20-10-2011 kl. 14:36
Kenneth Bon skrev:
Ja eller Citigo fra Skoda. Der er nok meget til fælles, men Skoda har vel efterhånden overhalet VW på kvalitet.
Også et godt bud.
Profil slettet
20-10-2011 kl. 16:45
Robert Fisher skrev:
...er citigo allerede i DK?
Juni næste år
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
21-10-2011 kl. 13:15
Det bliver en hård nød at sluge for konkurenterne.
http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1642966.ece
Dem kommer vi tlil at se en del af....
Profil slettet
21-10-2011 kl. 18:47
S. H. skrev:
Apropos, så er her priserne på Up!.
Det bliver en hård nød at sluge for konkurenterne.
http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1642966.ece
Dem kommer vi tlil at se en del af....
Enig, jeg er også i dén grad positivt overrasket over priserne på up! Den ser ud til at kunne matche f.eks. Picanto fint på priser og udstyr; så mangler vi bare garantien..
Profil slettet
21-10-2011 kl. 19:26
A V skrev:
Enig, jeg er også i dén grad positivt overrasket over priserne på up! Den ser ud til at kunne matche f.eks. Picanto fint på priser og udstyr; så mangler vi bare garantien..
Syntes at up allerede ser mig en anelse gammeldags ud, i forhold til andre fabrikater, men det er jo vws sædvanlige kedelige stil, og det er så bare ikke lige mig.
Profil slettet
21-10-2011 kl. 20:06
bo .. skrev:
Syntes at up allerede ser mig en anelse gammeldags ud, i forhold til andre fabrikater, men det er jo vws sædvanlige kedelige stil, og det er så bare ikke lige mig.
Tror du ikke bare at det der er galt med den er at det ikke er en Hyundai? ;-)
Profil slettet
21-10-2011 kl. 20:57
A V skrev:
Tror du ikke bare at det der er galt med den er at det ikke er en Hyundai? ;-)
Ok så vil jeg vil kalde den vw getz, når nu vw har "lånt" dette gamle design af min master ;-)
Profil slettet
21-10-2011 kl. 21:14
bo .. skrev:
Ok så vil jeg vil kalde den vw getz, når nu vw har "lånt" dette gamle design af min master ;-)
Ja, så kan vi jo også kalde Sonata'en for Hyundai Accord fremover.. Eller Hyundai E-Klasse hvis det er den gamle vi snakker om..
Den Koreanske Damptromle, som du så smukt kalder Hyundai (betyder det egentlig at de er tunge og gammeldags?) kan vist heller ikke helt sige sig fri for designs der i forbløffende grad ligner noget andre fabrikanter tidligere har frembragt ;-)
Profil slettet
22-10-2011 kl. 15:17
A V skrev:
Ja, så kan vi jo også kalde Sonata'en for Hyundai Accord fremover.. Eller Hyundai E-Klasse hvis det er den gamle vi snakker om..
Den Koreanske Damptromle, som du så smukt kalder Hyundai (betyder det egentlig at de er tunge og gammeldags?) kan vist heller ikke helt sige sig fri for designs der i forbløffende grad ligner noget andre fabrikanter tidligere har frembragt ;-)
Ja tysken er kommet i lære ved koreanerne, hvem havde troet det for 10 år siden LOL
Profil slettet
22-10-2011 kl. 20:22
bo .. skrev:
Ja tysken er kommet i lære ved koreanerne, hvem havde troet det for 10 år siden LOL
Ja, jeg spørger i øst og du svarer i vest, det er helt sort..
Man kan jo tage hovedparten af dine indlæg og bytte "Hyundai" ud med "Toyota", så er det næsten ligesom at læse Jørgen Nielsen's bidrag til forum ;-)
Profil slettet
22-10-2011 kl. 22:45
Dette indlæg blev 22-10-2011 22:47 redigeret af dets forfatter.
Profil slettet
23-10-2011 kl. 16:42
bo .. skrev:
Hov hov bytte toyota ud med hyundai. :o)
I rest my case....