Bilbasen Forum
Indlæg slettet
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
21-09-2011 kl. 18:15
Alt handler jo om økonomisk formåen. Hvad sagde banken ?? hvor meget mente de i kunne sidde for i afdrag på billån ? Jeg vil for god ordens skyld nævne at den rådgivning man får i banker idag er yderst mangelfuld, for ikke at sige kritisabel. banken tænker kun på at tjene penge, og ikke på om i får noget ordentligt for pengene. eller om i skal til at smide penge efter rep på den nye gamle brugte bil. De fleste billån bliver idag optaget via finansierings selskaber hvor renten er noget lavere. Ekempel kan man i Sweedbank også kaldet bank med hjerte låne til ny bil med kun 10% i udbetaling. Magasignet penge og privat økonomi har også artikler der omhandler brugt bilkøb kontra ny bil. man har regnet sig frem til at en ny bil til eks. 100.000,- koster 2øre mindre pr km end i en brugt til 50.000. Og jeg vil næsten tro at med de 70.000,. som du nævner i indlæg til en brugt bil, kan i sikkert købe en caddy til det samme pr kørt km, som den brugte til 70.000,- vil koste jer. Omkring Caddy skal i tilvælge side airbags som esktra køb. De er ikke i bilen fra ny, men er livreddende ved påkørsel fra siden. Men jeg kan sagtens se fidusen i en Caddy, og især hvis man skal have barnevogn med. Den kan man bare stille ind. En test af caddy siger at af de familie flyttere der er i dette segment er caddyen den der køre bedst.
Obs. Bilen må og skal være sikker, især ved kørsel med børn. tænk over dette, det har jeres bank sikkert ikke gjort !!
mvh
Dette indlæg blev 21-09-2011 18:37 redigeret af dets forfatter.
T i
bruger siden
17-06-2006
22-09-2011 kl. 16:34
Skal det være Fabia ville jeg gå efter den nyere model, de skifter så vidt jeg husker i 2008.
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
22-09-2011 kl. 16:36
mvh