Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
02-09-2011 kl. 09:54
Den nye faceliftede Picanto har jo sat nye normer for den bilklasse, siger alle motorjournalisterne. Så det er jo ganske positivt.
VI kan vist alle blive enige om at du får noget mere udstyr i Picanto og bedre garanti. Samtidig er den mere praktisk end KA.
Men omvendt er KA altså noget kønnere at se på, og den kører godt.
Nu ved jeg ikke om du har snakket leveringstider med forhandlerne, men kunne forestille mig at der er ca 2-3 måneder lev. tid på Picanto. Men nok ikke så meget på Ka.
Men vælg den der lever bedst op til dine daglige behov. Kan være rart med bagdøre. Udstyret kan også være en afgørende faktor.
VI kan vist alle blive enige om at du får noget mere udstyr i Picanto og bedre garanti. Samtidig er den mere praktisk end KA.
Men omvendt er KA altså noget kønnere at se på, og den kører godt.
Nu ved jeg ikke om du har snakket leveringstider med forhandlerne, men kunne forestille mig at der er ca 2-3 måneder lev. tid på Picanto. Men nok ikke så meget på Ka.
Men vælg den der lever bedst op til dine daglige behov. Kan være rart med bagdøre. Udstyret kan også være en afgørende faktor.
Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005
02-09-2011 kl. 10:23
har du overvejet en Fiat Grande Punto den kan fåes fra 110000 fra ny som 3 dørs ind til 30/9 2011 den er et nummer større end Kaen og Picantoen kan den være under overvejelse eller er den for dyr? du kan jo finde en demo model der måske er en 2-3 måneder gammel og har gået et par 1000 km til 100000 og sådan en er til omgående levering ellers er her en 2 år gammel diesel model med både A/C OG FARTPILOT til 110000 hvis du er en god "kræmmer" kan du nok få den for 100000
Dette indlæg blev 02-09-2011 10:28 redigeret af dets forfatter.