Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
19-08-2011 kl. 12:30
Det du nævner med den afgift, har jeg ikke lige selv hørt om.
Men hvis det er rigtigt, så kunne det måske godt være en god idé at tjekke om det kunne være noget for jer.
Afgiften bliver jo beregnet ud fra hvad en tilsvarende koster herhjemme. dvs at prisen på bilen i tyskland skal ligge under hvad bilen uden afgift koster herhjemme.
Men under normale forhold er jeg ikke så sikker på at du får en økonomisk gevindst. simpelthen fordi der er så mange af de diesel-passat´er til salg herhjemme, så prisen er presset på bilerne herhjemme.
Men du vil nok kunne finde nogle pænere eksemplarer i tyskland end herhjemme.
Men hvis det er rigtigt, så kunne det måske godt være en god idé at tjekke om det kunne være noget for jer.
Afgiften bliver jo beregnet ud fra hvad en tilsvarende koster herhjemme. dvs at prisen på bilen i tyskland skal ligge under hvad bilen uden afgift koster herhjemme.
Men under normale forhold er jeg ikke så sikker på at du får en økonomisk gevindst. simpelthen fordi der er så mange af de diesel-passat´er til salg herhjemme, så prisen er presset på bilerne herhjemme.
Men du vil nok kunne finde nogle pænere eksemplarer i tyskland end herhjemme.
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
23-08-2011 kl. 10:25
De første 100.000 km på en moderne bil bør ikke give de store problemer i dag.
Og en moderne diesel bør mindst kunne køre 300.000 km.
Selvfølgelig skal service overholdes, det forlænger levetiden og forbedrer motorgangen.
Det er mere alle andre dele på bilen, man næsten skal være mere urolig for. Resten af bilen slides jo også.
Og en moderne diesel bør mindst kunne køre 300.000 km.
Selvfølgelig skal service overholdes, det forlænger levetiden og forbedrer motorgangen.
Det er mere alle andre dele på bilen, man næsten skal være mere urolig for. Resten af bilen slides jo også.