Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

19-11-2011 kl. 16:34

.

Dette indlæg blev 21-11-2011 13:22 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

19-11-2011 kl. 18:47

Elena Jensen skrev:
Hej Patrick.
Faldt lige over dit forum..

Tænkte på om du måske kunne tænke dig at være med i en fokus gruppe?

Det bliver en rundborssamtale d. 22.nov. 2011 kl. 19.30 - 21.30
omkring biler og køb af bil.

Vi giver et gavekort på 400kr til gavekortet.dk, som tak for deltagelsen.

Det er helt gratis at deltage, vi betaler dig for din tid. Udover gavekortet bliver der serveret sandwich, kaffe/te og snacks undervejs.

Vi mangler 6 til at deltage, så hvis du og/eller evt. nogen andre venner som overvejer at købe bil for 1. gang , har lyst til at deltage i dette,

så skriv endelig her på min profil eller på voxmetertillid@gmail.com

Mvh. Elena :-)

Elena hvad er det lige det der går ud på?? hvorfor giver i gavekort mv....

Jeg kan kun opfatte det som multi level marketing også kaldet pyramidespil.

Har du en kommentar til dette....

Profil slettet

Profil slettet

19-11-2011 kl. 22:44

.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

20-11-2011 kl. 04:15

Elena....bild os ikke ind at en privat kunde vil betale de ting du omtaler, for at få 6 personers stemmer på bånd.....og som sådan intet ved om biler....og ud fra kun 6 personer kan man ikke lave analyse....

Hvis man på nogen måde forsøger at få andre til at "arbejde" for sig ved denne samtale, evt under påskud af at folk kan tjene penge, eller man vil forsøge at sælge noget mv. Ja så er det multi level marketing, som efter min overbevisning er ulovlig i danmark.

men hvis du endelig vil gøre det stue rent. kan du jo oplyse om analyse instituts navn, og hvem det er der skal ha lavet analyse, og hvad analysen skal gå på???? også lidt om de gavekort på 400 pr stk. om det er en reel pris , det er måske til imerco eller føtex? eller skulle det være på rengøringsmidler eller andet sjov som mange ikke anser for reel.

jeg kan også se på den måde du svare på, at du udmærket ved hvad eks pyramide spil er......men som idag har fået et lidt pænere ord nemlig mulit level marketing.

Denne forretnings metode er ulovlig, og mange af disse gemmer sig idag under mere snu foretagner, som eks analyse institut mv......Iøvrigt har automobil branchen deres eget marketing setup. Så man skulle tro at det her indlæg/svar du er kommet med, er for sælge eller udbrede noget andet end det det handler om her. Nemlig biler. Du skriver det samme på alle dine indlæg. så det kunne virke som om det haster lidt med at finde folk. Nå men hvis du ikke overtræder markedsførreings loven, som du klart har sat dig ind i, ja så er du slevfølgeljg undskyldt.

Du har vel ikke andre kommentarer

Dette indlæg blev 20-11-2011 04:34 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

20-11-2011 kl. 11:52

.

Profil slettet

Profil slettet

20-11-2011 kl. 11:56

.

Dette indlæg blev 21-11-2011 13:23 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

20-11-2011 kl. 11:59

.

Profil slettet

Profil slettet

20-11-2011 kl. 12:26

.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

20-11-2011 kl. 17:03

Elena.

læs grundigt hvad jeg har skrevet. Jeg skriver hvis og så fremt ifald. men det kunne godt for andre se en kende sjovt ud at rekruttere folk her. Men jeg skrev også at så længe man holder sig inden for markedsførrings loven, så er alt jo godt..
jeg nævner disse ting omkring det gamle pyramidespil, som blev ulovlig. Senere er der mange der prøver at gemme sig bag et andet marketing setup, hvor der stadig forfindes ulovlig marketing. Det der gjorde dette med dig er at du kommer ind på forum og vil rekruttere folk og tilbyder gavekort mv. Det gjorde folk også i den gamle markedsførring, som blev ulovlig herhjemme....Jeg behøver ikke at læse loven op på dette område her. men skrev også at du jo var undskyldt hvis ikke loven blev overtrådt. hvordan du så læser de ting jeg skriver, er jo egentlig op til dig....men fortæl din chef hvordan det kan se ud når man forsøger at rekruttere folk......

hvad med at sætte en annonce i aviserne for at rekruttere folk, eller lav en rundringning.....Det virker mere sagligt på mange vil jeg tro.

Profil slettet

Profil slettet

21-11-2011 kl. 13:22

T Nielsen

Vi kan ikke nå at sætte annoncen i aviser og få respons på det,
når det aholdes imorgen. Desværre.