Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
26-07-2011 kl. 13:51
Den nye Kia Picanto der lige er kommet, skulle være det bedste bud på en bil i miniklassen, iflg diverse motorjournalister. Du får noget mere for pengene. Kabinen ser faktisk okay ud.
Men ellers er der
Chevrolet Spark
Peugeot 107
Citroen C1. Pug 107 og C1 er ens, sammen med Aygo.
Ford Ka. Dog kun 3 dørs.
Hyundai i10
Suzuki Alto
Fiat Panda. Der skulle være stor brugsværdi en den.
Selv ville jeg nok vælge Picanto, hvis det er den klasse der skal vælges.
Men ellers er der
Chevrolet Spark
Peugeot 107
Citroen C1. Pug 107 og C1 er ens, sammen med Aygo.
Ford Ka. Dog kun 3 dørs.
Hyundai i10
Suzuki Alto
Fiat Panda. Der skulle være stor brugsværdi en den.
Selv ville jeg nok vælge Picanto, hvis det er den klasse der skal vælges.
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
26-07-2011 kl. 14:14
Når vi er nede i de prisklasser, så er der ikke så voldsomt stor forskel på værditab. (Ikke nedvædigende ment)
Noget andet er at minibilerne er uhyre populære og der bliver solgt mange af dem, fordi det er det vi vil have herhjemme pga krisetiderne.
Så de bør holde priserne okay. Og det burde i hvert fald ikke være det der afgør om det skal være den ene eller anden.
Toyota er normalt kendt for superservice hos forhandlere og værksted. Og bilen har 3 år/100.000 km garanti.
Men f.eks picanto har altså 7 års garanti, hvilket måske faktisk gør den endnu mere interessant.
Noget andet er at minibilerne er uhyre populære og der bliver solgt mange af dem, fordi det er det vi vil have herhjemme pga krisetiderne.
Så de bør holde priserne okay. Og det burde i hvert fald ikke være det der afgør om det skal være den ene eller anden.
Toyota er normalt kendt for superservice hos forhandlere og værksted. Og bilen har 3 år/100.000 km garanti.
Men f.eks picanto har altså 7 års garanti, hvilket måske faktisk gør den endnu mere interessant.