Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

25-07-2011 kl. 10:18

Det var dog nogle ualmindelige kedelige biler, det kan du da gøre bedre.
Hvor er supraen,alfaen hvor er corvetten hvor er porschen hvad med jaguaren , så op på hesten igen.

Golf? egoistbil, come on :o)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

27-07-2011 kl. 00:05

Audi S4 skrev:
K S skrev:

Audi S4 skrev:
Tror i bund og grund at Tom er til tyske biler og ikke til de der japanske eller italienske.

Er det derfor, at han spørger om en Honda? ;-)
Han kan jo altid købe de kedelige Folkevogn (evt. forklædt med et (endnu) dyrere logo) når det bliver tid til familiebiler.... ;-)
Det kan også være, at han til den tid har erfaret, at det er underordnet, hvor fabrikken har sit hovedkvarter - bilerne består alligevel af dele fra fælles underleverandører og de samles i alle mulige andre lande end, hvor hovedsædet ligger.

jaja KS du er bare en VW hader :)
Og ja. jeg tænkte nok at du ville lige kommentere denne.
En vild løve forklædt i en familliebil vil jeg da gerne eje. Men de er sgu for dyre de der R32 i G5 og G6.

Aldrig i livet kan en golf blive en egoistvogn om man så hader mærket eller ej, en R32 eller hva f de hedder, er bare en funky golf 1,1 samme bil bare bobbet og så er den ikke længre. :o)

Hvis vi skal hjælpe den unge mand skal vi finde noget der er født bad ass. og ikke bare en modificeret frikadellevogn på sterioider.

Profil slettet

Profil slettet

27-07-2011 kl. 13:16

Man køber da heller ikke en ferrari med en 2cv motor

http://www.youtube.com/watch?v=5ZzNDzy9710&feature=related

Op med humøret, og kom så med nogle bud som er vildere end en funky golf ;o)))))

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

27-07-2011 kl. 14:23

Hej

Hvad med sådan en Opel Corsa OPC. Lille hurtig og sjov egoistbil...

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/opel/corsa/16-opc/853218

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/opel/corsa/16-opc/786749

Den øverste hos forhandler er der dog ikke billeder af endnu.

Men den er da fræk, og så vil den altså gerne bevæge sig...

Profil slettet

Profil slettet

27-07-2011 kl. 14:26

Audi S4 skrev:
K S skrev:

Tjah - jeg ville nok ikke vælge nogen af dem - og de 2 du nævner rummer ikke samme teknik, men jeg snuppede da hellere en topudstyret Superb end en skrabet A4/A6 til samme pris. Jeg går mere op i, hvad jeg får for pengene end, hvad jeg bilder mig ind at andre tror om mig og mit bilvalg.

Tror bare vi slutter her KS. Nogle vælger det billige fremfor for det dyre. Hvorfor handle i Irma hvis man kan få den samme vare til det halve i Fakta. Fornuftigt!

Så kom vi igen frem til at Hyundai er det bedste

Så Tom en Hyundai coupe er vores svar her fra ekspert panelet :-).

Profil slettet

Profil slettet

27-07-2011 kl. 15:15

Audi S4 skrev:
bo .. skrev:

Så kom vi igen frem til at Hyundai er det bedste

Så Tom en Hyundai coupe er vores svar her fra ekspert panelet :-).

Gab zzz....

Nu var det ikke lige hvad jeg vil have der var spørgsmålet her, men nok nærmere hvad du egentlig vil have, med dine udmeldinger til dine medskribenter. (Det er godt du kan finde ud af at bruge redigerings knappen men jeg så godt hvad du skrev)

ikke et eneste sted her i debatten har jeg været personlig men du har langet ud til højre og venstre for at forsvare dit skraldspandslåg logo, af en gammel golf som du meget gerne vil sælge, for at købe en nåhja kia som du ikke engang har råd til.

hyundai coupe er sig selv, det er en golf ikke hyundai vinder. men derfor vil jeg ikke have den.

Profil slettet

Profil slettet

29-07-2011 kl. 17:30

Audi S4 skrev:
??? Forstår ikke hvad du skriver Bo. Måske skulle du lige koncentrere dig lidt mere og få en sammenhæng i det her.

Du har vist for meget tid til at surfe rundt her og ja hvis det kan glæde dig har jeg en G6 og er super glad for den. Hvad har det med sagen at gøre? Kom dog ind i kampen makker !

Har du opgivet at sælge din golf, siden du pludselig er super glad for den? eller plejer du dit bilsalg?

Du redigere stort set alle dine indlæg og enda flere gange så ingen ved hvad man svare på når man debatere med dig. Var der sammenhæng nok i det jeg skrev her?

Profil slettet

Profil slettet

29-07-2011 kl. 18:53

Audi S4 skrev:
Overvejer kraftigt at sælge den, da jeg nu ønsker en bil med større bagagerum. Samtidig er jeg dog stadig så glad for den så jeg ikke har lyst. Men hvem ved den kan jo byttes ud med enten en G6 stc. eller noget helt andet.

Redigerer teksterne fordi jeg indimellem fortryder det jeg skriver og prøver derfor at rette og udtrykke det på en anderledes måde.
Ha en super nice week.

Ok, men det kan selvfølgelig godt blive lidt forvirrende,

god weekend til dig også.