Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
13-07-2011 kl. 11:47
Den er langt billigere end en S-max som virker mere lækker end en Scenic men er langt mindre driftsikker ifølge en ny tysk undersøgelse hvor Renault får 5 ud af 5 stjerner og S-max får 1 ud af 5 stjerner :-(
Der er selvfølge langt mere der taler til Renault fordel og jeg synes at du skal tage ud og prøve kør en, hvis det er brugt du går efter ? så vælg kun en efter 2006 da Renault tog et kæmpe hop op af kvalitetsstigen der :-)
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
13-07-2011 kl. 14:19
Men jeg synes at du selv har nævnt favoritten Nemlig Ford S-max.
Den ser godt ud. Den er praktisk. Den kører godt. I mine øjne er det den klare favorit.
Et alternativ kunne være Peugeot 5008. Den ser faktisk også ganske godt ud. De fås også med nogle fornuftige motorer. Og Så er de ikke så vanvittigt dyre.
Den nye Opel Zafira der snart kommer, er også særdeles lækker at se på.
Hvis nu S-max og Co. ikke er store nok, så er der Ford Galaxy, Seat Alhambra eller VW Sharan. Men de koster så også lige det ekstra.
Profil slettet
Steen Baggersgaard
bruger siden
12-11-2006
28-07-2011 kl. 11:10
Vi har siden ultimo 2006 kørt S-Max (223.000 km) og synes stadig det er en super bil. Masser af plads (har også haft 3 autostole på 2. sæderække), super køreegenskaber og en god driftsøkonomi. Kan kun anbefale en S-Max.
Der er en del til salg så, som andre skriver, tage en prøvetur og find den model der passer jer bedst.