Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Thomas Riishøj

Thomas Riishøj
bruger siden
19-04-2006

17-07-2011 kl. 00:10

Hej,

Jeg har nu haft min nye Laguna i 3 måneder. Var meget skeptisk, men tog chancen. Jeg har ikke fortrudt et sekund. Har dog en 2,0 DCI.

Jeg vil klart anbefale denne. Jeg har tidligere kørt og ejet Passat, BMW 320d, Mazda6 og Lagunaen er på fuld højde med disse.

Eneste minus er den omdømme som har Laguna ll har haft, og det kan påvirke gensalgsprisen på Laguna lll. Desværre.

Mvh

Thomas

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

17-07-2011 kl. 20:31

[
- i Danmark ser vi også kun ca. 20% af Renaults samlede program.[/quote]

Ja heldigvis,..

i USA har de 0% kørende, lucky bastards. :o)

Profil slettet

Profil slettet

17-07-2011 kl. 21:20

K S skrev:
bo .. skrev:
[
- i Danmark ser vi også kun ca. 20% af Renaults samlede program.

Ja heldigvis,..
i USA har de 0% kørende, lucky bastards. :o)

Tjah - de er jo ikke vant til kvalitet, så de ville nok være kede af det ;-)
Men du lyder som om du har stor forstand på, hvad du skriver om - hvad er din erfaring med mærket?[/quote]

3 stk :-(

jeg er heldigvis kommet ovenpå igen, men tak for din bekymring. ;-)

Misforstod jeg dit svar med at vi kun ser 20% jeg er blevet lidt i tvivl ! På den anden side skal det nok passe med at de sidste 80% holder på værksted. :o)))

Profil slettet

Profil slettet

18-07-2011 kl. 11:59

K S skrev:
Hvad er så dine erfaringer?

Min erfaring er lang og "ikke" basseret på netprofessor oplysninger.
i store træk er jeg ligeglad med sirupskagelogoet men det mærke har altså kostet rigtig mange mennesker rigtig mange penge over årene.

At du har en stor facination for sirupskagen det er fint nok, men du spilder din og min tid hvis du vil overbevise mig om mærkets suveræne kvalitet.
Der er andre spillere på markedet hvor man får meget mere og bedre "bang for the buck"

:-)

Profil slettet

Profil slettet

19-07-2011 kl. 00:31

K S skrev:

Med andre ord: Du udtaler dig om noget, du ikke har forstand på!
Du aner ikke en døjt, men deler gerne ud af din uvidenhed, når du forsøger at rådgive andre

KS
Du opremser din lille sirupskage samling som forsvar, og kalder andre uvidende når du bliver presset lidt (og det var enda ment som en spøg det kan enhver da se).

i30 vinder forøvrigt

Dette indlæg blev 19-07-2011 00:33 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

19-07-2011 kl. 11:01

K S skrev:
Bo: Jeg må skuffe dig - jeg føler mig ikke det fjerneste presset, men det gør du jo tydeligvis siden du har behov for øgenavne i mangel på argumenter. Hvis du ikke har noget fornuftigt at bidrage med, bør du blande dig udenom......

Jeg syntes du skulle tage og slappe lidt af. Og feks slukke din pc i 14dage og så tage ud i den virkelige verden, selvom den er skræmmende for netprofessore.
Der er efterhånden ikke et indlæg her på BB hvor du ikke er inde med din STORE erfaring og kloge.
Det hænger mig langt ud af halsen, og din opfarenhed og spillen kong sikkerhed af frankrig det kan du sgu godt glemme.

PS: Hvis du nu fornemmer at jeg er træt af at diskutere med en humør forladt kværulant, så har du da fattet det. nok er nok

Profil slettet

Profil slettet

19-07-2011 kl. 20:59

J L skrev:
Du får ingen yderligere kommentarer herfra med mindre du er istand til at bidrage med noget reelt til tråden

Jeg vil gerne komme med noget reelt....
Hvad med eftersalg hos Renault og service?
Var der noget med at de blev skilt fra Volvo og derfor skulle lave kun Renault service og salg?
Jeg er klar over at de har sænket priserne gevaldigt for at lokke kunder til men har de service organet på plads her i DK?
mvh Jesper

Jeg vil også bidrage med noget konkret :-) så her JL finder du svaret

http://www.renault.dk/dk.aspx

Den var sgu go den med bajeren

mvh netprofessor bo nu med speciale i sirupskager :o)

Thomas Riishøj

Thomas Riishøj
bruger siden
19-04-2006

21-07-2011 kl. 16:48

Hej Bo,

Hvilken bil kører du i?

Thomas