Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

12-07-2011 kl. 21:20

De ser begge fine ud. Jeg ville købe den nyeste, og ikke bekymre mig om at den har kørt mere end den fra 2000 - den har faktisk kørt så lidt at man tænker om den nogensinde har været kørt varm ;-)

Vh Anders

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

19-07-2011 kl. 00:56

PAS PÅ 1,8 VVT-I motoren hvis den ikke er blevet skiftet den havde en fabriksfejl der gjorde at den kan finde på at spilde olie fra motorblokken så spørg om motoren er skiftet og de fik det ordnet til 2 generation af Avensis på Toyota fabrikken

kig efter en bil ikke alle køber men køb ALDRIG en fransk bil som f.eks. Renaulten fremfor en japaner jeg kan foreslå en Nissan Primera http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/nissan/primera/18-tekna-stcar/766690 den er fra 2005 og Nissan er kædetrukne (ligesom Toyotas VVT-I motorer) så derfor ingen dyre tandremsskift

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

19-07-2011 kl. 21:22

jeg siger heller ikke at franske biler er dårlige de er generalt faktisk meget solide når man lige ser bort fra elektronikken og i Citroëns hydraulik system vi har i familien haft en Peugeot 406 i 10 nu min far købt den fra ny i 2001 og min storebror og det eneste der har været med den det er små elektroniske problemer og en nøgle der er forsvundet