Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

28-06-2011 kl. 21:08

Har selv en ceed fra feb. 2011 - den havde allerede 30 stenslag ved 3000 km. Desværre har de allesammen en ringe lak - mere eller mindre. Det skyldes jo desværre, at det i virkeligheden er en bil til 110-130000 kr. (i den billige ende) - men den forbandede reg.afgift gør den 100000 kr. dyrere. En del ceed'er (min egen inkl.) lider også af dårlige tilpasning af døre,kofanger, bagklap - hvilke giver hurtige lakskader. Man undrer sig over, at fabrikken ikke har forbedret lakken på kølerhjelm (det kan vel ikke koste ret meget at give den en stærkere klarlak), Da der har været enormty mange reklamationer på det - og ja de bliver afvist af Kia.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

28-06-2011 kl. 21:49

Du kan benytte Kiaklub.dk, så vi kan høre fra dig når der er et udfald af sagen.
Der er mange reklamationssager på ceed - som oftest ikke på det mekaniske/elektroniske (Se kiaklub.dk). Undrer mig over, at de kan tjene på penge på det. Min har fået omlakeret bagklap/kofanger 3 gange (støder sammen og ødelægger lak) inden for de første 3 måneder. Den er gal igen (altså for 4. gang) og det er over 3 uger siden jeg reklamerede - har rykket men intet hørt endnu. Bilen var desuden leveret med sprøjtestøv over det hele fra fabrikken, højre bagdør sad forkert (disse ting skulle selvfølgelig være klaret af forhandleren inde levering). Men istedet brugte de min bil som demobil og den havde kørt 43 km ved levering (sælgeren påstod at det var til og fra autotraileren). Sidst her, så skulle jeg skifte en forlygte-pære - her skal hele lygten jo skrues ud, men hele lygtehuset (den lygte hvor pæren var gået) sad løs (skruerne var løse)- Grotesk nok så kunne lygten ikke komme ud (som anført i manual) - da kofangeren sad for tæt på lygten og jeg måtte løsne kølergitteret, for efter lang tid, at få lygten ud og pæren skiftet. Man kan blive ved.... jeg skal prøve et andet mærke næste gang.

Ulrik W

Ulrik W
bruger siden
06-02-2011

23-11-2011 kl. 22:50

Så lad dog være med at købe de møgøser ... I kan jo ikke få det hele for det halve. Og det er vel det der er forsøgt?

Profil slettet

Profil slettet

24-11-2011 kl. 00:01

Ulrik W skrev:
Så lad dog være med at købe de møgøser ... I kan jo ikke få det hele for det halve. Og det er vel det der er forsøgt?

Var det virkeligt nødvendigt at hive en fem måneder gammel tråd frem bare for at få lov at svine koreanske biler til?