Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

25-06-2011 kl. 19:56

Kia Cee'd
Kia Picanto
Kia Venga
Hyundai i30
VW Passat
VW Golf
Toyota Avensis
BMW 5-serie
Toyota Aygo
Skoda (Ja, alle modeller er generelt kedelige og grimme)

Dette indlæg blev 25-06-2011 19:57 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

25-06-2011 kl. 22:14

Christian Haugaard skrev:
C S skrev:
Kia Cee'd
Kia Picanto
Kia Venga
Hyundai i30
VW Passat
VW Golf
Toyota Avensis
BMW 5-serie
Toyota Aygo
Skoda (Ja, alle modeller er generelt kedelige og grimme)

Det er en joke, ikke???

Mener det skam grav alvorligt. Jeg syntes at mine nævne biler ikke er specielt kønne, og utroligt kedelige at se på i dagligdagen.

Syntes personligt at Alfa Romeo, Fiat 500, Citroen DS osv er utroligt flotte, og skiller sig lidt ud fra mængden.

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

28-06-2011 kl. 08:43

Ingen tvivl.

Nissan Juke.

Når det er sagt, så syntes jeg at det er FEDT at Nissan tør sende sådan en bil på markedet.
Før i tiden blev japanske biler kritiseret for at vært kedelige

Profil slettet

Profil slettet

29-06-2011 kl. 12:14

Ugly cars in my world:

Skoda Fabia (specielt st.car)
Skoda Superb hatchback
Kia Soul
Fiat Doblo
Vw Caddy
Suzuki Splash
BMW 1-serie
Saab 9-5 (mon ikke også snart de går fallit og det er slut med den)

Profil slettet

Profil slettet

02-07-2011 kl. 23:05

Henrik Birgren skrev:

Forøvrigt - hvad sker der lige for koreanske biler for tiden???? Den kommende Kia Rio ser faktisk umiddelbart rigtigt godt ud, synes den nye Hyundai i40 er direkte fed, Veloster er om ikke andet så speciel. De har da virkelig oppet sig?? Måske er jeg bare ved at være gammel.

Gammel? det har intet med alder at gøre
Men historien om hende der blev moppet i klassen er hvad der er sket

De fine drenge i klassen drillede hende, men i stedet for at bukke under, arbejdede hun hårde og hårde hver dag, og hver eneste aften studerede hun, mens de andre festede over deres store succes. men pludselig var hun nu den dygtigste, klogeste og stærkeste.

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

03-07-2011 kl. 21:54

Henrik og Bo.

Er faktisk rimeligt enige med jer ang Kia og Hyundai.

De har bare forbedret sig voldsomt meget, både mht design og kvalitet. At de så også byder på de absolut bedste garantier, giver jo lige prikken over i´et.

Den nye Kia Picanto ser jo faktisk ganske hæderlig ud. Den får en del af de andre minibiler til at være lidt kiksede i forhold til Picanto.

Når den nye Kia Rio kommer, får den også uden tvivl en del kunder i DK. Den ser sgu også ganske fin ud på billeder.

Hyundai i40 kommer også for at blive, det kan der næppe blive tvivl om.

Vi skal bare se i øjnene at de bilmærker vi kendte for 15 år siden, som lidt uheldige og nogle billige plastikspande, har rykket sig så meget tættere på de mere etablererede tyske og japanske mærker, at de de ånder dem i nakken ret kraftigt.

Prøv at forestille jer at de tyske mærker havde rykket sig lige så meget som de billige koreanere.!! Der kunne tyskerne lære noget.

Så personligt synes jeg at koreanerbilerne fortjener respekt. De har virkeligt formået at flytte sig.

For lige at komme ind på oprindelig tråd:
De grimmeste biler:

Nissan Juke er ikke så heldig. Lige vovet nok til mig.

Martin Almskou

Martin Almskou
bruger siden
14-01-2006

12-07-2011 kl. 16:37

Juke!!!

Den er et bevis på at man også i Japan kan lave bommerter når man, i deres tilfælde, har mere risvin i årene end blod

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

19-07-2011 kl. 00:43

Jess Reichstein skrev:
Hej Christian
Jeg vil give dig ret. Nogen biler skal ses mere end en gang för de bliver könne.
Der er flere der har sagt at Superb sedan er grim. Jeg syntes det samme i starten, men efterhånden er jeg blevet helt glad for den. Samtidig så synes jeg at bagklappen er om ikke genial, så smart.
Ydermere så synes jeg også at Roomster er super fed. Pröv at se på den som 2 halvdele, skilt ved b-stolpen. Den er smart indrettet og börnene kan se ud af vinduerne i nästen alle aldre, hvilket er umuligt i en nyere stc, dette pga at tidens trend dikterer höj vindues linie for at virke fed. Det ser også godt ud men er ikke hensigtsmässigt for ungerne(hvilket mange af os jo er ligeglade med)
Det samme skete med BMW da Chris B kom med hans nye design for nogle år siden. Der var et ramaskrig, men når först bilen kom i drift og blev set närmere efter, så var den hammerfed.
Jeg kan ikke lige komme på en direkte grim ny bil på markedet.
Der er ikke en Ford Edsel, GMC Pacer, Gogomobil eller Multipla (mit die dellen) på markedet lige nu.
Jess
En ualmindelig bilglad fätter.
Egentlig

den hedder AMC Pacer søstermodellen Gremlin er også grim

de grimme

Kia Cee'd facelift øl oplukker frontgrillen er simpelthen for grim

Skoda Fabia hvad er der lige sket for designeren ved forruden er den kørt over med en damptromle? den er HESLIG

Volvo C30

Volvo V60 en st car skal IKKE ligne en Coupé

BMW 1 serie

VW Bluemotion fronten på Golf og Polo

Peugeot 308

Mitsubishi MVV (el bil)

Suzuki SX4 sedan

de flotte

Mazda 6

Lexus IS

Peugeot 508

Honda Accord før facelift

Honda Civic

Toyota Auris HSD (den eneste flotte hybridbil der findes) og pænere en den alm Auris

Chevy Camaro

Ford Focus troede ALDRIG jeg skulle erkende dette

VW Eos

Volvo V70

Opel Insignia

Opel Astra

Fiat Bravo

Profil slettet

Profil slettet

21-07-2011 kl. 11:33

Hvis jeg havde råd købte jeg fluks en juke(uden afgift), og satte den op på fire bukke bagerest i garagen, for om 30-40år vil den sikkert koste kassen.

Dette indlæg blev 21-07-2011 12:01 redigeret af dets forfatter.

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

22-07-2011 kl. 22:38

jeg synes faktisk det er Fabia H/B der er grimmest den ligner nærmest en kikset 5 dørs udgave af Minien MEN Skodas designere har ikke lige været alt for heldige her de seneste år først kom Roomster og Praktik (van udgave af Roomster) og så kom Yetie og ikke nok med det så er frontgrillen på de nye Skodaer også grim jeg synes den har ødelagt Octaviaen Fabia st cat er også grim men H/B modellen er værre

Andreas Appel

Andreas Appel
bruger siden
06-02-2010

07-08-2012 kl. 12:28

Jeg syndes ssangyoung har udvist et helt usædvanligt talent til at lave grimme biler.
Specialt Ssangyoung Rodius er et misfoster af deminsioner at se på

Gert Smed

Gert Smed
bruger siden
13-08-2007

07-08-2012 kl. 19:31

Andreas Appel skrev:
Jeg syndes ssangyoung har udvist et helt usædvanligt talent til at lave grimme biler.
Specialt Ssangyoung Rodius er et misfoster af deminsioner at se på

Helt enig.
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/ssangyong/rodius/27-xdi-freedom-aut/1116826

Profil slettet

Profil slettet

19-08-2012 kl. 02:06

Renault grand scenic 3

Profil slettet

Profil slettet

24-08-2012 kl. 06:38

Vi valgte Toyota IQ 1,4D , den ligner ikke alle andre mini/microbiler , der kommer aldrig til at holde en på hvert et gadehjørne , kørekomfort er uden samligning , slipper for den afskyelige 3cyl , og ikke mindst vi har ikke brug for større bil mere.

De fleste nye biler i dag er uden sjæl , eks Audi og BMW , møder du en af dem kan man ikke se om det er den lille A1 eller A6 de ser ens ud forfra trist.
Heldig vis har vi allesammen forskellig smag , køre forsigtigt derud.
Vh Palle