Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

bruger siden
11-12-2004

19-06-2011 kl. 23:36

Nu ved jeg ikke hvor mange penge i har til rådighed til bilkøb.

Men Jeg ville nok kigge lidt på en Ford S-max. Den er rimeligt stor ud at være kæmpe. Dog skal være OBS på at der vil komme til at være bagage ved siden af det 4 barn på 3 sæderække. Men i S-max får i en lækker og særdeles velkørende bil, der er ret praktisk.

Ford Galaxy, VW Sharan, Seat Alhambra kunne også være en mulighed. Der burde i hvert fald være godt med plads i dem.

Ellers kunne en Kia Carnival måske være noget. Den nye version bør trods alt være noget bedre end den gamle.

Ellers skal du nok kigge efter de forslag KS kommer med.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

bruger siden
11-12-2004

Jonas Bøge

Jonas Bøge
bruger siden
21-03-2011

17-07-2011 kl. 15:15

Fandt I noget?

Jonas Bøge

Jonas Bøge
bruger siden
21-03-2011

18-07-2011 kl. 00:12

Ja - vi har i hvert fald 4 små børn -)
Lige nu har vi en 10 år gammel Opel Zafira - og jeg vil da sige, at vi pga. bagage som regel kun bruger ét bagsæde - og derfor bruger ét af vores børn en mavesele. Det er jeg jo ikke så stolt af! Og lige nu er vi på langtur - og der er der fyldt godt op med både bagage i det halve bagegerum og i tagboksen - så det er jo heller ikke optimalt! Tænker dog over at have bløde ting bagerst...
Jeg overvejer at skifte - men alternativet er bare temmelig dyrt, synes jeg!

Jonas Bøge

Jonas Bøge
bruger siden
21-03-2011

18-07-2011 kl. 10:58

Den vil jeg kigge på - har slet ikke overvejet den.
Jeg var klar over det med 3-punktseler på alle pladser i nyere MPV'ere - men det er mere pladsen bag de to bagerste sæder, der gør, at alternativet er dyrt. Måske er den billigste med stort bagagerum måske Caddy Maxi. Men her er bagerste sæderække bare rigtigt ufleksibelt. Det er en sammenhængende bænk, der ikke kan skjules i bilen men skal tages helt ud, hvis man har brug for mere bagage end personer.
Men jeg kan godt lide at nøjes! Vil bare helst prioritere sikkerheden.

Jeppe Dahlenborg Jensen

Jeppe Dahlenborg Jensen
bruger siden
26-01-2006

20-07-2011 kl. 01:03

Hej.
Hvad med en Hyundai H-1 ? Der skulle være plads til det hele, og sikkerheden skulle den vidst også iorden. Motor TV fra DK4 har haft kørt den, har tilføjet linket herunder:
http://www.youtube.com/watch?v=o9bqjanDMsg&feature=player_embedded
Hvor de roser den en del faktisk.
Jeppe (: