Bilbasen Forum
Indlæg slettet
T i
bruger siden
17-06-2006
06-06-2011 kl. 21:35
Personligt ville jeg vælge Superb, da jeg godt kan lide Skoda's lidt kedelig tilgang, ok udstyr, fornuftig kvalitet, lavt værditab etc.
Men er du "frankofil" er Skodaen vel bare for kedelig og så er det vel bare at springe ud i det....
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
07-06-2011 kl. 20:51
Hvis du tænker på økonomi så behold din ældre Audi.
Selvom nogle mener at Audi er dyr at servicerer/ repererer, så er det ingenting i forhold til afskrivningen på en bil i 400.000kr klassen.
og jeg går ud fra at den gamle 6-benede bare kører og kører.
Hilsen Lars.
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
15-06-2011 kl. 22:35
Nu har jeg ikke lige prøvet den nye C5, men ved fra pålidelige kilder at den kører ret godt og behageligt og er meget støjsvag.
Synes nu også at den nye C5 er ganske nydelig at kigge på. Den er ikke så fransk som Citroen ellers plejer at være.
Superb derimod har jeg haft fornøjelsen af at prøve. Og hold da op en lækker bil. Det er meget svært at finde noget negativt at sige om den. Den kører utroligt godt. Den føles enormt sikker. Og så er der altså masser af gode muligheder mht ekstraudstyr, som navi, Kurvelys osv med den bil.
Det er vel næppe helt tilfældig at superb Combi har vundet diverse test over alle de andre som Passat, Avensis, Mondeo osv...
Personligt er jeg ikke et sekund i tvivl om at jeg ville vælge Superb af de 2. Superb er bare skruet godt sammen, og er måske nok lidt konservativ at kigge på. Men den er enormt praktisk.
Skal man lade fornuften tale, så vil Superb også holde prisen Langt bedre end Citroen, hvilket trods alt vil gøre hver kørt km noget billigere i en Superb..
Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005
22-06-2011 kl. 12:30
jeg ville vælge Skodaen hvis jeg nu skal vælge mellem de to
desværre så driller youtube linket lidt så tryk på "uuploads" så kommer linket til C5 videoen hurtigt frem
Dette indlæg blev 22-06-2011 12:35 redigeret af dets forfatter.
martin nielsen
bruger siden
12-05-2011
22-06-2011 kl. 21:52