Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

martin nielsen

martin nielsen
bruger siden
12-05-2011

13-05-2011 kl. 10:48

hvis du er lidt fingernem og godt kan tåle kabinestøj - så ville jeg varmt anbefale dig en land rover serie II eller III, de er efterhånden veteraner og derfor billige i drift. hvis du finder en med dieselmotor kører de 9-12 km/l. der er ikke meget komfort, men tre sæder og en fandens masse sjæl og kærlighed. har selv haft en som primær-køretøj i tre år og savner den dagligt! det er et lidt skævt bud måske - men tjek evt: www.dlrk.dk

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

15-05-2011 kl. 08:04

Hej Jacob.

Jeg vil anbefale dig en bil på hvide plader. Du kan nemt finde en som er stor nok til at trække den trailer på 1000kg.

En Hilux i det prisleje du kigger på er nærmest umulig at opdrive, medmindre den har rundet 300.000km og er "godt" brugt

Desuden er der misundelses afgiften hvis bilen er nyere end 6mdr. 98´ (så vidt jeg husker)
Man kan dog få bilen nedvejet og betale en omregistrering, så kan der vist spares 5000kr årligt.

Når det så er sagt kan jeg godt følge din drøm om en Hilux.
Sådan en Hilux er bare en rigtig "grisebil"
Sidder tit og drømmer om sådan en, især når vi er sneet inde.

Mvh Flemming Brixen.

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

19-05-2011 kl. 11:36

Hi Luxen er stort set umulig at opdrive i det pris leje

så hvad med en Mazda B 2500? http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/mazda/b2500/25-d-4x4-cab-plus/739064

Hvis jeg skal være ærlig så kommer færdselsloven også ind i billedet man må ikke have børn under en hvis højde og alder siddene på forsædet når der er dobbelt airbag hvis passager airbagen ikke kan slåes fra.

Så jeg vil opfordre dig til at gå efter en bil på hvide plader som f.eks. en Nissan Primera http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/nissan/primera/16-lx/443214

Dette indlæg blev 19-05-2011 11:38 redigeret af dets forfatter.