Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
06-05-2011 kl. 08:23
Liana er en fin bil, med masser af udstyr og pænt design til pengene, hvis du vælger en model fra 2004->. Den kan sagtens presses til 16 på literen, men kører du kun bykørsel, skal du ikke regne med at finde en bil i den prisklasse der kører 15-16 på literen. Gå efter 1,6 liters motoren. Derudover går den aldrig i stykker, og delene er billige.
Det er kun visse versioner af Ignis der er firhjulstrukken, og langt de fleste er med forhjulstræk. Dog ville jeg gå udenom denne bil, da den er lille, usikker, en forholdsvis gammel konstruktion og ikke specielt veludstyret.
Det er kun visse versioner af Ignis der er firhjulstrukken, og langt de fleste er med forhjulstræk. Dog ville jeg gå udenom denne bil, da den er lille, usikker, en forholdsvis gammel konstruktion og ikke specielt veludstyret.
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
08-05-2011 kl. 20:04
Dorthe Taul skrev:
Hej allesammen - håber nogen kan hjælpe med nogle gode ideer.
Jeg skal opgradere den lille peugeot 106 til en bil der kan rumme noget mere (en klapvogn og et par kufferter til ferien, vi er 3 i bilen, så vi slår splitbagsædet ned), men som ikke er en kæmpelang stationcar, som jeg aldrig finder en p-plads til.
Skal have 5 døre, splitbagsæde, 15-16 km/l mindst, sådan 4-meters penge lang. Og i prislejet 60-70.000.
Har kigget på
toyota yaris verso, men de er for dyre med mindre de har kørt en mia. km.
Suzuki liana, men helt ærlig 14,5 på literen er ikke meget.
Suzuki ignis men den har 4-hjulstræk og jeg bor jo ikke ude i skoven.
Og en bunke flere jeg har glemt nu :-)
Kan du hjælpe med en god ide???
Kh Dorthe
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/opel/meriva/16-16v-enjoy/745354
Opel Meriva
Dette indlæg blev 08-05-2011 20:06 redigeret af dets forfatter.