Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

24-03-2011 kl. 19:00

Og med 120 km om dagen vil jeg stadig foreslå en mikrobil bil. De fåes fra ca. 85000 kr og i forbindelse med køb af en Chevrolet, kan man købe tre års forsikring for 12000 kr, som I så kan få medfinansieret ved samme lejlighed.

Hos Diba kan man med en udb. på 20 % få oprettet et billån uden pant i bilen. Dermed er oprettelsesomk. "kun" ca. 3000 kr. (jeg arbejder ikke hos og har aldrig benyttet Diba) Så har I en ny bil og tro mig:

med en su-indkomst, har man ikke råd til uforudsete omkostninger, som vil komme, når man køber en bil i 20-30000 kr klassen.

Og alt er billigt på mikrobilerne. Du vil nok spare 2500 kr/år på vægtafgift i forhold til en gammel bil og bilen vil nok køre 6-8 km længere literen end end gammel bil.

Så det er mit bedste bud.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

24-03-2011 kl. 21:05

Så ville jeg købe en bil til max 5-6000 kr. med 11-12 måneder til syn og få skrotpræmien på 2000 kr. om et års tid.

Måske en gammel Polo eller Golf.

Måske kan du få en lidt lækker fransk bil "Xantia" til de penge, men om alle de grimme rygter holder, skal være usagt. Personligt ville jeg nok prøve denne, da de kører fantastisk godt

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg