Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

20-03-2011 kl. 17:38

Hvis du stadig ønsker, at din hund skal kunne lide dig bagefter, så glem alt om en A3. Selv en gravhund vil får klaustrofobi bag i den.
Der findes mange velkørende rummelige st.cars, som passer med dit budget.
Dette er bare eet eksempel: http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/ford/mondeo/20-trend-stcar/662326

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

23-03-2011 kl. 15:05

@ Tom Jensen - K S har ret, uagtet din holdning.

Profil slettet

Profil slettet

24-03-2011 kl. 11:07

hvis hyundai har traumatiseret dig? Så er her medicinen, slug din stolthed, slug dine fordomme, så vil solen skinne og dine dage blive lysere og bedre. ;o)

Ring evt til toyota og hør om de egentlig tager hyundai alvorligt. :-)

Profil slettet

Profil slettet

24-03-2011 kl. 16:10

for nogen dage siden skrev du det her:

....og hvis nu fordomsluftning om mennesker/signalværdi også er med på listen, bliver jeg nødt til at tage alle biler der står Hyundai på med som 3. valg p.g.a. at den "i-stedet-for-at-erkende-at-det-jo-i-sidste-ende-e r-konen-der-bestemmer-hvilen-bil-vi-skal-have-har- jeg-valgt-at-bilde-mig-selv-og-verden-ind-at-en-Hy undai-skam-er-MINDST-lige-så-fin-som-alle-andre-bi ler-og-at-jeg-sleeeeeet-ikke-drømmer-om-en-fed-læk ker-BMW-eller-Audi-fordi-de-jo-ikke-har-5-års-gara nti-og-er-alligevel-er-bygget-Paraguay-Guatemala-e ller-Venezuela"-signalværdi som dette mærke har :-)

længre oppe i denne tråd skriver du:
Personligt kunne jeg f.eks. aldrig drømme om at købe en Kia eller en Hyundai. Dette skyldes alene at JEG synes de har en trist signalværid, at designet er uoriginalt og ofte "stjålet" fra andre biler (dette er der dog ved at blive ændret på), at materialerne i visse af bilerne føles billigere og lidt tarvelige

Der var ingen i denne tysker tråd der overhovedet har spurgt om eller nævnt hyundai men det har du til gengæld.

Dette indlæg blev 24-03-2011 17:30 redigeret af dets forfatter.