Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

15-03-2011 kl. 14:55

Jeg ville finde en mekaniker, som jeg følte jeg kunne stole på og få et tilbud på, hvad det ville koste at syne Mazdaen. Kan den synes til fornuftige penge (måske 10.000), så ville jeg få den synet.

Husk på at en Audi til 50.000 kr. ligeledes ikke er en ny bil og at der ligeledes må beregnes rep. af denne.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

15-03-2011 kl. 22:41

Du klager jo ikke over den tekniske kvalitet i Mazdaen. Det lyder som om den starter hver dag - uden problemer. Ellers havde du ikke rost den som du gør.

Du kunne evt. købe en af kummefryserbilerne (C1, Spark mv)helt ny, det vil være det billigste, hvis du skal køre mange km,men jeg tror ikke, at de kører lige så godt som din Mazda.

Profil slettet

Profil slettet

16-03-2011 kl. 12:00

jeg læste i en test af småbiler i FDM. Og hvis du ser på Toyota Aygo, Kia Picanto, Suzuki Alto tror jeg du vil vide, hvad der menes:-)

Men, hvis det er en bil du vil beholde i mange år, så kan du blive utrolig billigt kørende.

Jeg vil fortsat holde på, at du skal få undersøgt, hvad det vil koste at få din Mazda synet. Men ellers synes jeg, at du skal prøve en Toyota Aygo eller lig. da du faktisk vil kunne køre 200 km på 12 liter benzin. Og de er faktisk billige i alt mht. drift. F.eks 520 kr i årlig vægtafg./grøn afg.